Çalışmak çok zor artık çalışan insanları daha iyi anlıyorum?

İş buldum ilk defa bulaşıkçı olarak. Hem bulaşik yıkıyacağım hem domates kesicem ince ince birsuru. Hemde orada calisanlara yemek falan yapicam. 18 yaşindayim. Bu iş bana ağir geliyor yapamıyorum kaldıramıyorum. 1 hafta calistim ciktim lanet gelsin keske girmeseydim oraya neymiş bu yaaa :( şimdi çalişan insanlari daha iyi anliyor ve sonsuz saygi duyuyorum. Fakat bu iş hayatinda nasil daha az yorgun olabilirim ve aktif olabilirim? Vucudum her yerin agridi o iş yerinde? ben kendime ağir bir işmi buldum yoksa?

Çalışmak çok zor artık çalışan insanları daha iyi anlıyorum?
Cevapla