AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
Yaşadığım bina tamamı apart daireler. 1 1 memur öğretmen öğrenci yaşıyor.
Giriş kattaki daire yeni boşaldı. Muhtemelen kira 3-4 gibidir.
Bu civarda kira aldığın maaşla yaşamana olanak sağlar.
Yer Yenibosna/Bahçelievler.
tek başına yaşıyacaksan 14 bine geçinirsin. ama bir aile geçinemez
18 verdiler diye reddettim ve İstanbul bile değildi. Kendinizi ezdirmeyin.
tek mi yasiyon sanki sevgilinle yasiyosundur yeter cok bile sana
Bi insaat işcileri olsun mekanikciler olsun bu parayi aliyor sen düşün yalniş anlasilmasin meslekleri kucuksemiyom
Ciddi misin
Asgari almıyor mu onlar
Askeri ücret alan hiçbir inşaatciya denk gelmedim
Kira da yaşayacaksan yasayanazsın o para ile diğer türlü anca gecinirsin.
Ben de iş arıyorum maaş fark etmeksizin nereden basvurabilirşm
Yav hele Bi çslış bakalım, kısmetse olur her şey.
Asgari ücretliler ne yapsın. 8500 ile adeta olum kalım savaşı veriyoruz. Yetmiyor ay sonu para kalmıyor elde.
Bende çok cabaladim, TORPILSIZ.
12 bin TL alıyorum yetiyor bana. Ne yaptığına bağlı.
güzel para kanka.
şimdi asgari ücret 8.500 ama size 14 bin tl teklif ettilerse bence güzel para. kabul et.
Beklentilerinize ve kıdeminize göre az kalıyor sanki. İş içeriği de çok tatmin edici değil gibi görünüyor.
Gidip daha iyi yerlerde iş bulabilirsin mesela cv ni boşu boşuna böyle yerlerle doldurma
Eğer kira vermiyorsan, tek yaşıyorsan, fazla da masrafın yoksa olur
sorunu sadece geçinmek açısından cevapladım sen iş tecrübesi karşılığında az diyorsun ama kapitalist sistemin gereği ne yazık ki kimse yaptığı işin karşılığını alamıyor zaten
28 bin lirayla tek kişi bir ayını hergün dışarı çıkmazsa geçirebilir. E o imkan var mı 🤷
Az bence. Ben son çalıştığım yerde 13.400 alıyordum istifa ettim. Şimdi görüştüğüm yerlerle kapıyı 18.000 den açıyorum. Ama o da biraz fazla geliyor sanki.
Sadece kiraların bile 7.000 TL'nin aşağısında olmadığı bir şehirde elbette çok az bir rakam
Kendine güveniyorsan mesleğinde kabul etme. İlla ki başka yerlerde iş bulursun yine
Yani 2000 TL için gelip burada özgüven kasman neyin kafası?
Ne ozguveni soruyu nerenle okudun?
Şu an karar aşamasindayim
Ağzını bozmadan konuş. Ayrıca bu sinirle kurumsalda başarılı olman imkânsız.. Sana 10.000 de fazla..
He he tamam..
Bu görüşü yazan kişi belli ki öyle fakir ki 20 bin TL ile hava kasmak istediğini sandı jsjxjdj kiz ne sormuş verdiği cevaba bak gülmekten öldüm djxjdjjd nasıl bir eziklik yaşıyorsa artık 😂😂
2000 TL için dedim. Ah bi de iyi okusan bu tip önyargılara kapılmazdın. Kişi kendinden bilirmiş derler. Eziklik nasıl bişi anlatsan bir de...
Abi şımardı delirdi resmen millet haline şükür etme diye bir şey kalmadı. İki kendimi olduğundan farklı göstereyim, iki caka satayım, biraz havalara gireyim. Bunu genel olarak söylüyorum. Yorumları okudum 25bin TL altında maaş alan iki üç kişi gördüm sadece. Kalanı 25000 ve üzeri hep 🤣
Hayır, düşünme aşamasındayım diyor bir de.. Bu ne demek? Kendini ağırdan satmak. Kadınlarda bu davranışlar hep var.
Sever insanlar kendini ağırdan satmayı 😅 hiç üşenmedim okudum yorumları 7000 8000 dolar maaşlar havada uçuşuyor. Millet aşmış kendini hocam. Çok okumuş, çok bilgili insanlar var 😊 yabancı dilleride var. Yersen 😉
İnsanlar gerçek olmayan becerilerinde nasıl duygusal davranış gösterebiliyorlar hayret ediyorum. Ofis programı bilen depo personeli arıyorlar, herif işe bir giriyor, öğrendikleriyle kendini muhasebe müdürü olarak buluyor. Memleket ne yazık ki liyakatsiz insanlarla dolu. Liyakat sahibi olan insanlar da kendini bir halt sanıyor, iş yerleri de mecburen vasıfsız personel alıp kendi yetiştiriyor, daha az para verebilmek için. Bu kızcağız da kendini ağırdan satarak liyakatsiz insanlara çanak tutuyor. Yahu bir görsün seni, bir anlasın nasıl bir personel olduğunu, belki sonra hak ettiğini verecek. Mücadele etmeden, çabalamadan kim kime hakettiğini fazlasıyla vermiş. Hiç!
İstanbul'da yaşayabilmen için min 30 bin lazım
Abartttt...
Ne abartı awk. Nefes almayı yaşamak saniyorsunuz. Tek başına hasayan birisnjn adam gibi yaşayabilmesi için 30k paraya ihtiyacı vae
Love shopta çalışmayı düşünürsen. 20 bin maaş.
Düşük İstanbul için o maaş
İstanbul yaşanmaz oldu
Kiralar o kadar nerdeyse ya nasıl yasacaksin
Ailenle mi yaşıyorsun
az evet ama işte bu iş arz talep be doostum
İstanbul'da +50k alsan yine yetmiyor ki :D
Bence az ama çoğu insan bu şekilde
Çok az maaş verıyorlar paranın tl nın degerı mı kaldı sankı
Meslek ne peki?
İkramiye ve bayramlarda ek maaş vs yok mu
O maasla İstanbul'da tek yasamak imkansiz
Kiranı veriyorsa az değil.
Eski çalıştığın yerde ne sıkıntı yaşıyorsun
Sadece İstanbul değil bütün Türkiye'de yaşamak lüks oldu artık
Şimdilik denemek lazım sanki
Girme boşvet kita zaten 8k
Kira*
Asgari 8.5 ise yüksek
Askeri üçretle idare eden var bence az ama
16 dan aşağı olmaz de
13 14 Ankara için bile az
İlk başladığında düşük veriyorlar.
O zaman reddet kendini ezdirme ilk günden
On muhasebe mi
Çok az emeğinin karşılığı değil bu
Degil..
Bence kabul etme
senin meslek nedir ne katacaksın firmaya
Ne mezunusun ne vasıfla 16 istiyosun
Giderim var mı hatunlar 😉😉😘😘
Az İstanbul'da geçinemesin
Bizim satışcilar minimum 21 kazanıyor
İstanbul da 14K ya varoş semtlerde yaşarsın
Tek kişi evde kalıcaksan geçinemezsin
hangi pozsiyon için başvurmuştun mesleğin ne
İnsan Kaynakları Uzmani
Herkes köyüne dönsün
Kira zaten o kadar.
İlk iş hayatınsa normal ama geçim için az
ne şirketi nerede
Mesleğiniz nedir?
Mümkün değil yetmiyor
Bence çok çok az