Bir ev olmuş 2 milyon, 1 araba olmuş 500 bin, aylık giderler ve diğer masrafları düşündüğümüz zaman 20 bin tl maaş alsan bile hiç bir şey elde edemeyeceği gerçeği, aynı öğlen güneşi gibi gökyüzünde parlıyor 😀 neyse akşam akşam moralinizi bozmim dimi? 😀
Not:Aylık gelirimiz 100 bin tl.
Not:Aylık gelirimiz 100 bin tl.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Biliyoruz e ne yapalım bak önerin senin gelirinin bu işe ne yapalım
Benim önerim, üniversitede hukuk, tıp, mimarlık, mühendislik vs vs çol geçerli bölümler okunmadığı sürece, ticaret ve meslek öğrenerek büyük işler başarmayla yolu bulmak, tabii ki bunu herkes yapamaz ama yapanlar çol iyi konulara geliyor
İşte yapan kaç kişidir ülke kaç kişi herkes onu yapsan senin yaptığın şeyin önemi kalmaz bende iş arıyorum onu da bulamıyorum
Bir mesleğin var mı?
Halkla ilişkiler ama başka işlerde çalıştım hep
Yani mesleğin yok, örnek veriyorum terzilik bile öğrensen gidip yapardın değil mi?
Yani elimden gelen yorucu olmayan iş bakıyorum
Yorucu olmayan iş? Bulursan haber ver
Çok bar oturan
Örnek ver mesela
Bizim birda belediyede çalışanlar hastanede çalışan banko görevlileri
He işte onlarda 10 12 bin alıyor, karnını zor doyurursun o parayla
Ona bakarsan fabrikada uğraşan asgari alıyor
Ayrıca herkes yüz bin TL alacak maaş olmaz herkes ticaret yapsa diğer işleri kim yaoacak cok yuzelsel düşünüyorsun sen yaptın diye herkes yapamaz
Bu mantıkla o zaman ayak işlerini sen yap? Olur mu?
İşte herkes patron olursa o işleri yapan da olmaz sende calsitigin kişilere elli bin maaş ber. madem maaşlar az diyorsun
Aslında doğru diyorsun herkes yapamaz, herkes yaparaa o işleri yapacak kalmaz, burada yaptığım akıllı insanları motive etmek, aklını çalıştıran kazanır
Önerin varsa söyle bende yapayım ama yapacak oaram yok
Paran yoksa öğrenmen gereken şey meslektir ama sanki yaşın biraz geçmiş gibi
Ok
Bu ülkede amcasız dayısız bir yere gelinmez rant ülkesi
Bu ülkede çalışanlar değil çalanlar kazanır
Ee sen ne iş yapıyosun😀
Ticaretle uğraşıyorum, şu an ii makinası sektöründeyiz
İş makinası, aynı zamanda elektrikçilik mesleğim var, o işi yapsam aylık 30 binden aşağı kazanmam
Ne güzel ne güzel. Bende okulu bırakıp baba mesleğinden ilerleyeyim diyorum. Kombi pete alım satım. Eca vaillant gibi markalara
Kesinlikle ticarete girmeni öneririm, hayatını 15 20 bin tlye satacağına, kendi işini yap daha çok para kazan ama işi çok iyi yapman lazım orası ayrı
Cidden 15 20 bin için en az 4 yılımı vereceğime gidip hemen evlenirim koca parası yerim. Ama kendi paramı kazanmak istiyorum inşallah iyi şeyler yaparım ya
Hemen koca parası yiyon sende? 😀 Tamam kocanın parasını da ye ama kendi işini yap ve ticaretini büyüt, çünkü başka şansımız yok, parasız tuvalete bile gidilmiyor artık
Bende onu diyorum işte koca parası yemeyide seçebilirdim ama diğer yolu seçicem
Ya kocan asgari ücretle çalışırsa? 😀
Hep erkeklermi durumu iyi olan olucak bi kere de kadınların durumu iyi olsun biz size bakalım😀
Hayır ondan demedim, dedin ya koca parası yicem diye 😀 kocan asgari ücretle çalışırsa nasıl yiceksin parasını? 😀
Hee hahaha😀 olsun ya az yesin
Sen zengin adama varırsın ama 😀
Bende o göz var dimi😀
Ama bak adamın iliğini sömürme ha 😀
Yok be her şeyi benim üstüme yapsa yeter başka ne istiyim😀 haha şaka bi yana o kadarda değil ama durumu iyi olsun
Tabii ki durum iyi olması önemli artık, gerçekten para olmayınca tuvalete bile gidilmiyor, yani bu yüzden kadın da olsa erkek de olsa kişi kendini geliştirip durumunu iyileştirmeli yoksa maaşlı hiç bir şey olacak gibi değil
Çok doğru katılıyorum
Senin baban ne kadar kazanıyor o işten?
Babam tesisat işi yapıyo artık o iş yürümüyo. Yılda bir başka ülkeye gezi ya da iphone gibi hediyeler geliyor. Önceden 20bine kadar kazanıyordu o zaman iyi paraydı. Şimdi müteahhitlik yapıyo ordan kazanıyor 50-80 bin civarı benim bildiğim. Ben bizim dükkanda yurtdışına malzeme satmayı düşünüyorum
Baban bildiğin dış ticaret yapıyor ve sen o işe hala girmedin öyle mi?
Yok babam iç ticaret yapıyor ben dışa giricem içte artık para yok. Babam işi bıraktı sayılır zaten şu an müteahhitlik yapıyo. Ben ticaret yaptığı dükkanı devralıcam artık babam iş yapmadığı için
Ben senin yerinde olsam yarından itibaren çoktan masanın başına oturup baba işe el koyuyorum derdim
😀 😀
Hahah babamda onu bekliyo zaten ama bana biraz cesaret lazım ya napıcam tam ayarlayamadım kafamda
Şaka yapıyorum zaten hemen el koyamazsın 😀 Babanıj yanına git, şöyle 5 6 boyunca işleri gör, tecrübe et, zaten ondan sonra sana bir cesaret gelecektir, hedefin büyücektir
Ya baya hayallerim vardıda şu depremler falan oldu ya her an her şey olabilir diye düşünüyorum psikolojim bozuldu üf
Kolay değil doğru diyorsun ama bu yaşta elinde inanılmaz bir fırsat var, bunu çok iyi değerlendir yoksa ilerde çook ağlarsın 😀
Değerlendirmek lazım doğru diyosun
Günaydın
Günaydın
İyi geceler ampulü kapat giderkenn
Ampülün taa aaaamkkkkk
Köpüksuz biranın dumansız cigaraninnn
şükür...
Şükür?
herşeye rağmen şükür ediyorum
beterin beteri vardır
Şükür ede ede belamızı miktiniz
seninle tanışmıyor olmak büyük lütuf
Zaten senin gibi beyni sınırlı, fındık beyinlilerle tanışmamış olmak hayatta ki en büyük şans
senin başına büyük bir musibet gelecek gibi. bakalım ozaman dediklerin tek tek girecek sana
Mesela ne gibi?
zamanı geldiğinde görürsün
Senin başına fındık beyinlilik gelmiş bile, bence bu musibetten kurtulmaya bak dicem de beyin fındık gibi, kurtulmaya zeka yetmez
o fındıkları biryerine s. okmıyayım senin züppe
defol
İşte maalesef senin beyin bu kadar, daha ileri gidebileceğini düşünmüyorum
s. iktirr
Diyorum ya, beyin sınırlı sende
lan boş yapma hadi hadi naşş
Sen şükretmeye devam et, ben aylık 100 bin kazanarak şükrediyorum
aynen aynen
Ya zaten minnacık beynin var onu da burada harcama
yallah kış kış
Ya cevap bile veremiyorsun
gıtgıt gıdaak yumurtan sıcakmıı
Sen de bir gram beyin yok
aynen