Ulan bir maaş aldık 3 te birini devlete veriyoruz ne anlıyoruz çalıştığımızdan bilmiyorum daha bir de senenin başı 😂 atın bodroları da görelim sizinkileri 😂
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
...
Maaşınızdaki vergi kesintileri sizin de moralinizi bozuyor mu😂?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Mesleğin ne, acilen tercih listeme eklemem lazım ahshshhss
Hahaha kimyagerim 😂
Xjxnxnndndnd nası ya çıkınca işsiz kalınıyor diye biliyodum ben o bölümden
Kim diyor lan onu kimya kadar yelpazesi geniş meslek mi var 😂
Djjdndndnd hangi okul hocam
Gazi
Kesinti değil kesintinin nereye gittiğini düşünmek bozuyor moralimi
Kankam bu devlete giden hangi paranın akıbetini bilebiliyoruz ki 😂
Hepsi ayrı ayrı bozuyor zaten
Oohaa nasıl bi bordro lan bu meslek ne agaaa 😂😂
Kimyagerim kankam da sizde kesintiyi asgariyi çıkıp yapmıyorlar mı çok kesmişler senden agi de yok burada
Ne bilim aga anlamıyorum ki hiç bunların hesabından belediyede çalışıyorum ben daha zamlı maaşı alamadık ne kadar zam onu da bilmiyoruz hiç sistem yok
Sende kesintilere ayrıntı vermemiş ki hiç
Verdi de ben isim gözükmesin diye gönderemedim öyle
Demekki sende asgariyi çıkmadan direk kesiyo vergiyi %15 vergi 14 sigorta 29 kesmiş yatırmış direk
Sen anlıyosun aga bu işlerden bu şu an benim maaşım değil yeni asgari ücret ve ben 1 ocakta gece çalıştım onun ücreti yani söylenen bu
Normalde asgari mi alıyosun yani
Hayır işte yeni maaşı vermediler zam farkını sonra vereceklerini söylediler bekliyoruz
Seçimden önce belli olur o da verdikten sonra maaş farkını da yatırırlar
Dediklerine göre belli olmuş da ödemediler daha bakalım tam rakamı bilen yok
Verdikleri zaman maaş farkı da alırsın kaç ay almadıysan o kadar
Şimdiden 1 aylık var ve ocak ayının mesaisi var içerde yanlış hesaplamışlar bazılarınınkini bu sistemsizlik beni sinir ediyor aga ya
Muhasebecinin i bneliğidir o ya hele bide belediye akp ninse kesin o da çalıyordur awk 😂
Aga yok onların değil de neyse dur içeri attırıcan bizi 😂😂
İçeri atacaklar diye konuşamıyoruz awk 😂
Aynen öyle ya 😂😂 üstüne yatmazlar inşallah ne diyim 😂
İnşallah hadi bakalım bol kazançlar sanada kankam 👍
Eyvallah bol kazanç sende aga 🤝🏻
havan kime senin? 2 katını kazanıyorum 1 ayda havalara bak
Tebrikler o zaman sana 😘
O maaşla 2 seneye son model araba alırsın bide ayrıyetten yatırımla
Kankam daha biz bu senenin zammını almadık %30 40 daha zam gelecek buna da son model biraz zor bee birikim pek yapamıyorum lüks zevklerim var biraz 😂
O kadar fakir olunabiliyor muymuş ya
Olunabiliyor açız bizde ne yapalım 😂
Cokkk bozuyor hemde 😒
Esracım sakin 😂
Maaşın kaç göremedim 😂😂
Toplam ödenen yazıyo ya işte orada 😂
Gözüm görmüyo kaç
3 bin ya eve erzak zor alıyoruz dedeye sahip çıkalım 😭😭
İban at lanet olsun
İşte beni taşıyabilecek bir kadın 😂
Tabi ki saçıyorum zaten 3-5sana da atarım
Bu maaşa normal.
evet bozuyor
Tamam knk en çok sen kazanıyon