Çalıştığım şirket banka degiştiriyor ama geçiş yapılan bankada hesabım yok. Hesabı şirket mi açar yoksa ben mi açmalıyım?

Çalıştığım şirket banka degiştiriyor ama geçiş yapılan bankada hesabım yok. Hesabı şirket mi açar yoksa ben mi açmalıyım?
Cevapla