Görseldeki foto bendeki para değildir benim elimde olan para 2000 yılı basımı.


Belki koleksiyoncuların ilgisini çeker , ama pek eski para değil, edecegi 1-2 TL , bende bi dünya var bir işe yaradıkları yok koleksiyonda öyle duruyorlar 😅
1-2 tl ye vereceğime saklarım hatıra kalır daha iyi
En iyisi sakla hatıra kalsın hiç yoktan torunlarına kalırsa onlar güzel paraya satar belki 😅
Ben de öyle düşünüyorum
Hatta imkanın varsa denk geldikce biriktir koleksiyon yap
Var zaten üç beş tane bitane de arap parası var dededen kalma o da eski tarıhli
Eski tarihli olanı iyi sakla değerlidir o
Bende çok var , farklı ülkelerin paraları , Osmanlı parası , Bizans Roma felan 😅 birazcık tarihi eser gibi benimkileri
Yok geçenlerde bi baktım o da değerli deyil 50 100 lira bişey ediyodu galiba internette
Varmış sende baya
Bende de para değil de ananemin ananesinden mi ne kalma dokuma seccade var onu saklarım hep bi gün belki bi değeri olur diye
Ben koleksiyon yapıyorum o yüzden bende çok
Anladım iyi yapıyosun herkesin farklı koleksiyonları var
Yeni para ile 10 kuruş.
10 kuruş değil 10 tl
Eski para ile yeni para arasında ki fark 6 sıfır eksilmiş olması. 10 TL ile eski para olarak 10 milyon denk. 100.000 den 6 sıfır atarsan 0.1 TL eder o da 10 kuruş.
Evet haklısın kusura bakma
Oha çok ilginç. Asıl sen kusura bakma ya
İlginç olan ne?
Birinin hata yaptığını farkedip kusura bakma demesi
Hahaha hiç karşılaşmamışsın heralde.
Kusura bakma demek de özür dilemek de erdemliktir. dilemeyen ya çok gururlu insandır ya da çok egolu
burada pek görülen bişi değil ondan 😂
İlkleri yaşattım sana diyebiliriz o zaman.😅 Kendimi tebrik ediyorum.
Bende tebrik ediyorum senin kendini 😂
Ay çok teşekkür ederim constantine bey 😁
Cevap
9Cevap
Madeni değeri dışında bir değeri yoktur oda 1 tane olduğundan para etmez
Valla okadar baktım ettim internette hiç bulamadım fiyat değerini bir de sadece iki yıl üretilmiş bu para
İki yıl üretilmesi önemli değil önemli olan piyasadan kalktıktan sonra ne kadarı geri dönmüş bankaya
Nekadarının bankaya geri dönmesi neden önemli?
Piyasada ne kadar az kaldıysa değeri o kadar artıyorda ondan atıyorum 100 tane kaldıysa değeri 10 bin 1000 tane kaldıysa 1000 ₺ gibi
Hımm mantıklı
Ama dediğim gibi internette hiç satışını göremedim bu paranın sebebini anlayamadım
Büyük ihtimal düşük bir değeri var kimse uğraşmak istemiyor
Hımm belki de öyle
Bir eserin tarihi eser değeri olması için 100 yıl geçmesi lazım o zaman değeri olur
Değer mi? :D Bırak hatıra kalsın sakla. değeri yok.
Zamanında cam şişe coca cola alırdım bu parayla. Şimdi 10 kuruşa bi şey gelmiyo.
Para senden büyük mü
Pardon anlayamadım ne demek istediniz?
Yaş olarak dedim ya o para şu an 24 yaşında 😂
Profilimde yaş ortalamam yazıyor sence büyük deyilmiyim
Hmmm tamam profiline bakmadım
Bu paranın herhangi bir ekonomik değeri yok sadece eski madeni para saklamak istersen koy çekmeceye kenara bi yere
Koydum zaten çekmeceye bikaç tane daha var bunun gibi onların yanında yatıp uyusun mışıl mışıl
Evet belki ilerde torunlara faydası olur
Kim bilir belki
Değeri yoktur. Bende bir kavanoz vsr hepsinden
Sakla bence sana yaramaz belki ama torunlarına bi faydası dokunur belki
Dedemden kalan 5 10 kuruslar da duruyor bana yaramadi. Bunlar da benimkilere yaramaz
Tamam sen bana gönder istemiyosan ben saklarım
Benim dedemden de arabistan parası duruyo eski hep saklarım
Değersiz
Hiçbir değeri yok
100 bin tl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?