Nereye kadar böyle gidecek durumu kötü olanlar hiç ulaşamayacaklar eve arabaya bir mala sahip olamayacaklar çok üzücü bir durum
Güncellemeler
+1 yıl
Konuyu neden siyasete çekiyorsunuz? Neden hakaret ediyorsunuz? Ekonomik güçler para babalari siyaseti elinin altina aliyor zaten Asil konu siyaset değil firsatçilar
4 ayda arabam 90 bin tl değerlenmiş nasil buluyorsunuz bu durumu?
Zaten faiz boşuna mi haram İnsanlari faize mecbur kiliyorlar Evinin kirasini ödeyemeyen fakir insanlar kredi çekiyor Ve bu adamin zar zor soğan ekmek yiyerek ödediği o faizin parasini da faizden geçinen sömürgeci zavalli insanlar yiyor Ben yiyemem faiz parasini şahsen nasipte olmasin Faiz ödeyenden bahsetmiyorum Faiz yiyen sömürgeciden bahsediyorum
Haklisiniz kesinlikle katiliyorum ama bu bizim faize girmemizi aklamiyor. Arabasiz da yaşariz kirada da yaşariz ama biz daha rahat etmek istiyoruz. Evler arabalar cok pahali. 5 yildir kirada olan ve sadece emekli maaşi ile geçinen 6 kisilik bir aileyiz emin olun cok iyi anlarim o yüzden. 4 çocuk okuyoruz arabamiz yok ev sahibi aşiri zam isteyip bizi mahkemeye verdi ve kazandi çikiyoruz ama kiralar babamin emekli maasindan fazla burada napcaz bilmiyoruz. Yine de faize de bulasmiycaz allahin izniyle simdiye kadar bulasmadik. Evet zor ama bunu allah bilmiyor mu? Bu zamanlarin geleceğini? Bu da bir imtihan. Allaha siğindik bakalim
Bende temiz değilim insan olarak hangimiz temiziz ki? Sadece büyük günahlardan kaciniyorum. Faiz cok bahsedilmiyor mesela bir icki iciremezsin hicbir muslumana ama faiz basite aliniyor. Halbuki hakkinda siddetli azap cekecegine dair hadisler var. Allah hepimize helalinden evler arabalar versin insallah size de
Üzülecek bir şey yok biri sarayda yaşamak için ülkeyi dilenci durumuna düşürdü.. Musa denen hetif icin Mısır'a kan ve kurbağa yağdıran Kizildenizi ikiye bölen Allah'ın adaletini bekliyorum..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence güzel durum İyi değerlenmiş.
Üzücü. Ama şu an ev araba hepsini hemen herkes kredi ilr aliyor. Krediye faize gireceğime bir ömür ev arabam olmasin problem değil
Ben kredi çekip parayı faize yatırıyorum hanımefendi
Zaten faiz boşuna mi haram
İnsanlari faize mecbur kiliyorlar
Evinin kirasini ödeyemeyen fakir insanlar kredi çekiyor
Ve bu adamin zar zor soğan ekmek yiyerek ödediği o faizin parasini da faizden geçinen sömürgeci zavalli insanlar yiyor
Ben yiyemem faiz parasini şahsen nasipte olmasin
Faiz ödeyenden bahsetmiyorum
Faiz yiyen sömürgeciden bahsediyorum
@Muzafer_Tuğkan siz bilirsiniz hesabını siz vereceksiniz
Haklisiniz kesinlikle katiliyorum ama bu bizim faize girmemizi aklamiyor. Arabasiz da yaşariz kirada da yaşariz ama biz daha rahat etmek istiyoruz. Evler arabalar cok pahali. 5 yildir kirada olan ve sadece emekli maaşi ile geçinen 6 kisilik bir aileyiz emin olun cok iyi anlarim o yüzden. 4 çocuk okuyoruz arabamiz yok ev sahibi aşiri zam isteyip bizi mahkemeye verdi ve kazandi çikiyoruz ama kiralar babamin emekli maasindan fazla burada napcaz bilmiyoruz. Yine de faize de bulasmiycaz allahin izniyle simdiye kadar bulasmadik. Evet zor ama bunu allah bilmiyor mu? Bu zamanlarin geleceğini? Bu da bir imtihan. Allaha siğindik bakalim
Tamamen ALLAHa siğinmak ne kadar güzel
Ben sizin kadar temiz değilim o konuda
Bende temiz değilim insan olarak hangimiz temiziz ki? Sadece büyük günahlardan kaciniyorum. Faiz cok bahsedilmiyor mesela bir icki iciremezsin hicbir muslumana ama faiz basite aliniyor. Halbuki hakkinda siddetli azap cekecegine dair hadisler var. Allah hepimize helalinden evler arabalar versin insallah size de
Amin kardeşim cümlemize
Hiç kimseye hiç bişeye üzülmüyorum artık. Arada olan bize oluyor o ayrı.
Üzülecek bir şey yok biri sarayda yaşamak için ülkeyi dilenci durumuna düşürdü.. Musa denen hetif icin Mısır'a kan ve kurbağa yağdıran Kizildenizi ikiye bölen Allah'ın adaletini bekliyorum..
Musa denen herif derken?
Yahudilerin adamı kim olacak sizde peygamber.
Şaşirttin beni şu an
İnancin dinin düşüncen her şeyin farkli olabilir
Ama ben sana sen de bana saygi duymak zorundayiz değil mi abicim?
Keşke 4 ay önce araba alsaydım diye hüzünlü düşünce ler düşünüyorum
Şimdi al 4 ay sonra sevin
yav sorma benimkide 90k civarı arttı 4ayda, bi de yani öyle müko bişeyde değil 2005 modem araba, yazık günah yeminle
İyi değerlenmiş. İnşallah herkes ulaşabilir.
İşte akmallar bunu ekonomiy büyüyor zannediyorlar
Kimsenin ekonominin büyüdüğünü zannettiği yok
Herkes her şeyin farkinda
Daha çok zam gelsin bu az bile
Sonuçta öbür tarafa götürmüyor kimse malı mülkü