4 ayda arabam 90 bin tl değerlenmiş nasil buluyorsunuz bu durumu?

Nereye kadar böyle gidecek durumu kötü olanlar hiç ulaşamayacaklar eve arabaya bir mala sahip olamayacaklar çok üzücü bir durum
Güncellemeler
+1 yıl
Konuyu neden siyasete çekiyorsunuz? Neden hakaret ediyorsunuz? Ekonomik güçler para babalari siyaseti elinin altina aliyor zaten Asil konu siyaset değil firsatçilar
4 ayda arabam 90 bin tl değerlenmiş nasil buluyorsunuz bu durumu?
Cevapla