Merhaba arkadaşlar,
ben 6 aydır evliyim ve bazı sebeplerden dolayı ayrı eve çıkamadığımızdan dolayı annemlerle yaşıyoruz. Eşimin pek eahat edemediğini fark ettim ve ayrı çıkmaya karar verdik. Evi bulduk ama içini dizmek için yüklü çiktarda nakip paramız yok. Ben diyorum ki düğünde takılan altınları satalım ama eşim istemiyor taksite bağlarız diyo. Ben borca girmemizi istemiyorum ve altınları gizlice satsam günah olur mu? İmam nikahında boşanırsak yarısı bana yarısı ona gidecek demişti hoca, boşanmadan da yarısı ona yarısı bana mı geçiyor? Sattıktan sonra bir şey diyemez zaten daha altın her zaman alınır ama borçtan çıkmak çok zor.
ben 6 aydır evliyim ve bazı sebeplerden dolayı ayrı eve çıkamadığımızdan dolayı annemlerle yaşıyoruz. Eşimin pek eahat edemediğini fark ettim ve ayrı çıkmaya karar verdik. Evi bulduk ama içini dizmek için yüklü çiktarda nakip paramız yok. Ben diyorum ki düğünde takılan altınları satalım ama eşim istemiyor taksite bağlarız diyo. Ben borca girmemizi istemiyorum ve altınları gizlice satsam günah olur mu? İmam nikahında boşanırsak yarısı bana yarısı ona gidecek demişti hoca, boşanmadan da yarısı ona yarısı bana mı geçiyor? Sattıktan sonra bir şey diyemez zaten daha altın her zaman alınır ama borçtan çıkmak çok zor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer