Arkadaşlar hiç sırası değil ama bi iş fırsatım var! Ne yapmalıyım?

Arkadaşım beni bir işe yevmiye çağırdı 800₺ ye, bende gittim. Sonuçta paraya ihtiyacım vardı. Gittiğimiz yerde yabancı uyruklu bi kadının işiydi ve kadın arkadaşıma sözleşmeden sonra bir çok iş isteyince, arkadaşımda öfkeli bir şekilde “Öyleyse fiyat farkı 8000₺ olur” dedi. İşi on bin’e aldı 18 bin’e çıkardı. Ev sahibi anlaşamadılar işi bıraktı. Sonra ev sahibi pek kimseyi tanımıyor diye bana “bu işi sen yapar mısın?” dedi. Şimdi ben bu işi alsam arkadaşıma yamuk yapmış olur muyum. Fırsatçılık gibi olur mu. Sonuçta ev bakıyorum paraya ihtiyacım var.

Arkadaşlar hiç sırası değil ama bi iş fırsatım var! Ne yapmalıyım?
Cevapla