Doğalgaz faturası çok yüksek geldi, itiraz hakkım var mı?

Arkadaşlar merhaba en fazla faturam 1250 geldi o da geçen ay evimin yaltımı gayet iyi. Ve yeni daire. Her yeri yalıtımlı kendimiz yaptırdık. Diğer 3 dairemize 1800 gelmiş en fazla ve onların toplam 5 odaları açık banyoyu falan saymıyorum bile. Benim 3 odam kapalı. 7250 tl fatura gelmiş bu ne ya? Mümkün değil. 22 derecede çalıştırıyorum. Asla ödemem. İtiraz edebilir miyim bilgisi olan var mı
Doğalgaz faturası çok yüksek geldi, itiraz hakkım var mı?
Cevapla