Arkadaşlar merhaba en fazla faturam 1250 geldi o da geçen ay evimin yaltımı gayet iyi. Ve yeni daire. Her yeri yalıtımlı kendimiz yaptırdık. Diğer 3 dairemize 1800 gelmiş en fazla ve onların toplam 5 odaları açık banyoyu falan saymıyorum bile. Benim 3 odam kapalı. 7250 tl fatura gelmiş bu ne ya? Mümkün değil. 22 derecede çalıştırıyorum. Asla ödemem. İtiraz edebilir miyim bilgisi olan var mı
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
İtiraz edebilirsin. Sayaçta görünen son rakamı soracak. sistemden bakıp görüyor ve yeniden fatura göndeiryorlar.
Hangi şehirdesiniz bu arada? İstanbuldaysanız igdaş fatura itiraz yazın google ye numara çıkar
Manisadayim
Umarım iyi sonuclanir çünkü bu kadar gelmesi mümkün değil yani
İtiraz ederseniz tekrar kontrol etmek zorundalar. Çok uçuk bir rakam olamaz. Tüketici hakem heyetine de şikayette bulunun çözüm olmazsa
Evet öyle yapacagim çok uçuk zaten bence. Komple apartmana en fazla 1800 gelmiş bi ben mi 7250 yakıyorum çok saçma yani
Soygun resmen
Rusya bize indirimli gaz vermiş Avrupa donuyo diye sevinen bazı as*laklar vardı onlardan var mı burada da? Bize de 1350 ₺ geldi geçtiğimiz ay.
1350 yine iyi. 7250 nedir ya?
Birilerinin faturalarını da biz ödüyoruz herhalde başka açıklaması olamaz 😂
Gerçekten öyle :)))
Bu ayki faturamız 2.175₺ :))) Ben hakkımı helal etmiyorum gözlerine dizlerine dursun başka bişey demiyorum. 😄
Kesinlikle bende helal etmiyorum 2175 te çok ama benimkinin yanında az geldi bi an gözüme :))))
Siz galiba birden fazla kişinin faturasını ödüyorsunuz o başka bişey olmuş çünkü 😂
Sayaç ne dediyse o onda da mı hile varmış yok artık
Sayaç ne dediyse o da ben kafe mi işletiyorum. Komşularım benden cok açıyor aynı apartmandayız her şeyimiz aynı. Onlara 1800 gelmis ben ne yapmışım 7bin tl gelecek kadar?
itiraz edebilirsin elbette ama faturayı ödemek zorundasın.
Ödemem bu kadar yakmış olamam. Daha 1 ay var son ödeme tarihine bi hal çare bulunur umarım
Faturana itiraz et ve kombin de ya da saatte bir kaçak olabilir
Sanmıyorum bir sorun olacağını yeni bakmışlardı daha. Faturanın bağlı olduğu kurumuma mı şikayet edeceğim?
7 bin geliyorsa muhakkak doğalgaz saatinde bir sorun vardir. Dağıtım şirketine itirazda bulunacaksin
Tamam tesekkür ederim. Peki sorun varsa ödemek zorunda mıyım? Yardımcı oluyorlar mı?
Okadar detayını bilmiyorum maalesef
Bizde dogalgaz yanmiyo anasini satiyim borcu odememisler merkezi sistem 1 kisi icin 200 kisi donuyo
200 kişi toplanıp ödeyin doncagınıza 😂
Yarin isteyecekmis yonetici bakacaz🤣
22 derecede o fatura imkansız 22 yapsan 1000den bile aşağıda olur. Bu işte bir iş var itiraz et
Manisadaymışsın birde bende Manisa’da yaşıyordum aylar öncesine kadar. Manisa da doğalgazı yakmak nasip olmadı en son ki evimdeki doğalgaz eskiydi yenisini almadılar. Manisa’nın neresinde oturuyorsun? Çok yüksek fatura gelmiş. Ödemeyeceksin tabikide.
Turgutludayim. Zaten biliyorsundur çok soğuk bir memleket değil 22 ideal bizim icin gayet ısınıyor evim 280metre kare olmasina ragmen çok güzel ısınıyorduk komsularimda öyle onlar tüm odalar acik en fazla 1800 gelmis ben bir de tüm odaları açmıyorum faturada gelmedi internet üzerinden takip ediyorum görünce şok oldum
Ohaaa neresi soğuk değil. Hayatımda gördüğüm en soğuk şehirdir Manisa. Benim kendi memleketimde soğuk yağmurlu bir şehir alışkınım yani. Ama ben oradaki soğuğu da sıcağıda hiçbir şehirde görmedim. Manisa ayarsız bir şehir ya aşırı soğuktur ya aşırı sıcaktır. Dışarı da falan heryerim soğuktan haşlanırdı. Yazında Heryerım su olurdu oturduğum yerde izim çıkardı ortası asla yok 😂. Ama ev farklı olur tabi. 2 sene ahmetlide okudum o sürede çok gittim turgutluya. Okul bitincede merkeze taşınıp 2 yıl daha kaldım. İlk yılım hariç diğer kışlar evde de kar havası yaşadım. İlk yılımda aparttaydım öyle ısınıyordum tabi sorun yoktu. Sonra başka eve taşındım hiç kimse yakılmasını istemedi doğalgazı yakmadılar. Diğer taşındığım evde ise kombi çok eskiydi şimdi alamam dedi. Sadece dışarı da değil evde de kutuplarda yaşıyor gibiydim konuşurken ağzımdan buhar çıkardı 😂😂 kötü günlerdi cidden. 22de baya düşük derece. Asla ödeme yazık paraya ne yapılması gerekiyorsa araştır ve yap o para onlara helal değil.
Hahaha bende çok şehir gezdim ama kendi şehrim gibis yok bence cok soguk değil Şu an bile 1 haftadır mava miss gibi :)) ben 26 senedir buradayım. Ve başıma ilk defa böyle bir şey geldi. Gerçekten ödemem. Tamam bu kadar yaktım desem öderim ama bu ne yani kafe mi işletiyorum alt tarafı 3 kisiiyiz evde ve sadece 4 odam acık gelsin gelsin 3 bin gelsin raziyim da 7bin ne yazık gunah valla. İnsallah iyi sonuç aliriz.
Şuanki havayı bilmem de genelde herkeste benim gibi düşünüyor Manisa’nın instagramda sayfalarında varım hepsi yazın cehennem kışın aşırı soğuk diyor böyle demene şaşırdım valla. Demek aslen Manisalısın. Cafe vb yerlerin doğalgazı gibi gelmiş evet. 2bin bile olmaz ki dediğine göre hadi olsun o kadar olsun 3bin yok. O parayı inşallah ödemek zorunda kalmazsınız haksız para.
İnşallah ya bakalım bugün arayacağız ne olacak
bilimsel olarak mümkün değil, kaçak mı var bir şey mi bozuk, her şey olabilir
Bir sorun yok daha yeni doğalgazcılar geldi
7250 ne? Sauna mı çalıştırıyorsun
Galiba. Biz de şaşkınız
seve seve ödemezsen...
Ödetsinler bakalım görelim
Et tabi öyle fatura mı olur
Şaka gibi gerçekten
ödeme gazını kessinlerde gör :D
Kessinler
Sen bilirsin
Kullanmadığım bir şeyi neden ödeceğim? Aksine bu ay hep kısmıştım pek evde kalmadım temizlik falan yaptim açmadım bile doğru dürüst
Zamg geldi herşeye
Bu zam falan değil ya 2 katı olsun yine 7bin etmez
Haklısın
Olmaz. mı
Ne olmaz mı
Alt üst oturan var mi
Var
Yalnız mi yaşıyorsun?
Eşim ve bebeğimle
Kaç yıldır evlisin
Dogalgazla ne alakası var awq
Ben de pek alaka kuramadim ama olsun nerede yaşıyorsun sen
Selâm naber nasılsın
Cok. gelmis
Evet
Bozuktur saaat
Yok ya daha yeni doğalgazcılar geldi zTen saatimde yeni 1 senelik. Ev