Para & Ekonomi ÖTV zamlarından sonra sigarayı ve alkolü bırakanların sayısı artar mı? MoneySaver Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Kesinlikle artar. Oldu olacak tekele bavulla gideceğimiz zamanlar gelecek gibi duruyor. ÖTV zamlarından sonra sigarayı ve alkolü bırakanların sayısı artar mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Hayır artmaz alkolü bırakan olur ama sigara sanmıyorum. 0 0 Yorumla
hedonia Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Alkolü bırakmam. Sigara içmiyorum ama alkole devam ederim. Olmadı kendim yaparım yasal sınırlar dahilinde kendim içerim. 0 1 Yorumla MoneySaver +1 yıl İş artık inada bindi cidden. Yorumla
TantuniSultanSülüman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 81% +1 yıl Alkolü bırakmam asla ben vergi vermiyorum alkole yunandan getiriyorum 0 1 Yorumla MoneySaver +1 yıl En mantıklısı aga. Yorumla
pudderflyin Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl yok daha da artar millet fiyatlara efkarlanip bi kucuk acmaya gider 0 1 Yorumla MoneySaver +1 yıl Ne yapalım, kaderimiz oldu zam. Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Artar bu güzel olmuş zam 0 2 Yorumla MoneySaver +1 yıl Neresi güzel olmuş? Kişilerin özgür hakkı bu. Özel hayatın ihlaline giriyor. Yorumla Derinhayel +1 yıl İcmesinler onlarda sanki yararlı bişi Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Zamlar ilk defa işe yaradı ya😅 0 1 Yorumla MoneySaver +1 yıl Bu yanlış ya. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır artmaz alkolü bırakan olur ama sigara sanmıyorum.
Alkolü bırakmam. Sigara içmiyorum ama alkole devam ederim. Olmadı kendim yaparım yasal sınırlar dahilinde kendim içerim.
İş artık inada bindi cidden.
Alkolü bırakmam asla ben vergi vermiyorum alkole yunandan getiriyorum
En mantıklısı aga.
yok daha da artar millet fiyatlara efkarlanip bi kucuk acmaya gider
Ne yapalım, kaderimiz oldu zam.
Artar bu güzel olmuş zam
Neresi güzel olmuş? Kişilerin özgür hakkı bu. Özel hayatın ihlaline giriyor.
İcmesinler onlarda sanki yararlı bişi
Bence bırakmazlar ama az içerler
Zamlar ilk defa işe yaradı ya😅
Bu yanlış ya.