• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Market alışverişim 278 TL tuttu, ne düşünüyorsunuz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
66
Yapay Zekaya Sor
Market alışverişim 278 TL tuttu, ne düşünüyorsunuz?
Market alışverişim 278 TL tuttu, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Alışveriş Soruları Market Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 334 cevap paylaştı.

    Sabun ve yumuşatıcı almak zorunda değilsin. Sütü de suyla karıştırıp kullanabilirsin, yoğurt evde de yapılır, şokella ve fıstığa hiç girmiyorum bile.
    Dolayısıyla 4 mandalinayla 5 tl ye bitecek alışveriş senin müsrifliğin yüzünden 278 tutmuş. Böyle yapıp sonra hükümete laf edemezsiniz

    6
    38 Yorumla
    • Verrücktes1Mädchen
      Verrücktes1Mädchen
      +1 yıl

      sen ciddi misin?

      Yorumla
    • arsenlupinnn
      arsenlupinnn
      +1 yıl

      Knk ne alaka lan kız alışveriş yapmış ayrıca ülkede her şey pahalı ama dediğin yapabilir ama yine hükümete laf etmeye hakkı var

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Telefonunu çıkar de bi de

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Nolur hükümeti böyle saçmasapan, "onu alma, bunu kullanma" diyerek savunmayı, komik oluyorsunuz, karşınızda aptal yok. Ne demek sabun kullanma? Trol yorum yapmanın da bir adabı olur.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Ayrıca sadece 1 kg mandalina alsa bile 12 TL. Nerede var 5 liraya mandalina?

      Yorumla
    • erkeksihayvan
      erkeksihayvan
      +1 yıl

      1 kilo mandalina alabiliyorken ekonomiden şikayet etmeniz çok komik. 1 kilo mandalina ya nerden baksan 8-9 tane vardır. Adam olana 1 ay yeter. Siz eleştirmek için konuşmuşsunuz

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂 doğru ya, yaşasın Erduvan ve akepe 👏👏👏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha bir kılo mandalinayi eşim bir oturuşta yiyor

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Ayda 360 TL mandalina gideri yaz kızım

      Yorumla
    • pretty444
      pretty444
      +1 yıl

      tamam sen öyle yaşa kaçıncı yılda yaşıyorsun öyle bir şey olacak aman sen hiç bir şey alma aç kal Erdoğaninin yalakası

      Yorumla
    • Verrücktes1Mädchen
      Verrücktes1Mädchen
      +1 yıl

      Sana saman yedirmişler ot yeseydin böyle koyun olmazdın😅

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      😂 👏🏻👏🏻

      Yorumla
    • nicksizolambende
      nicksizolambende
      +1 yıl

      Abi sabun fabrikan var galiba

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      Adam doğru diyor. Boykot yapıp paket ürünlerinden vazgeçsek, en fazla bir aya hükümeti yeneriz.

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @BenKalenderMeşrebimm hükümeti yenemezsin. Zincir marketleri dize getirebiliriz

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      @Patience_dare hükümet ürün üzerinden vergi alıyor. Ürün satılmazsa vergi alamaz, kendisi de zaten vergiyle ayakta şu an. O yüzden tırtıklamadığı alan kalmadı.

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @BenKalenderMeşrebimm vergi vs ok ama onlar da vatandaşın oylarıyla devletin başında. Kontrolünü sağlayamadıklarını düşünüyorum.

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @BenKalenderMeşrebimm onlar ipin ucunu kaçırdılar seçim de kapıda
      Ben inanıyorum ki tüm bunlar seçimle alakalı hazırlık
      Hükümeti devirmek için

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      @Patience_dare hükümeti devireceğiz anlamında söylemedim zaten 😄 zamlarda geri adım atmak zorunda kalırlar. Gerçi onun sağı solu belli olmaz, içsavaş çıksa silahları ortaya çıkarabilecek psikolojide biri.

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @BenKalenderMeşrebimm Seçimin sonucunu tahmin ediyo musun 😂 ben ediyorum da

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      @Patience_dare hükümetin başındaki çok güçlü biri karşısına onun kadar güçlü biri çıkmalı. Mansur çıktı diyelim, başka biri yok gibi, komple görevinden almaya kadar gidiyor olay. Bilmiyorum valla. Kimse dünyaya kazık çakmadı ya diyerek son cümlemi söylemiş olayım 😄

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      @BenKalenderMeşrebimm hayırlısı olsun 🙏🏻

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      @Patience_dare büyük ihtimal yine kendisi kazanacak gibi. Ama en azından eskisi gibi yüksek yüzde ile değil daha düşük yüzde ile kazanabilir.

      Yorumla
    • BenKalenderMeşrebimm
      BenKalenderMeşrebimm
      +1 yıl

      Aynen hayırlısı olsun 🙏🏻

      Yorumla
    • erkeksihayvan
      erkeksihayvan
      +1 yıl

      Fakirim ama neşelendim sayenizde :)

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Var ya, ortamı iyi trolledin. Tam zopalıksın hee 😂

      Yorumla
    • siaais
      siaais
      +1 yıl

      Adam espiri yapmis angutlar

      Yorumla
    • Reelsmena
      Reelsmena
      +1 yıl

      @siaais sabahtandir yorumları okuyup gülüyorum kdkfkfkd bunu anlamayacak kadar malların telefonunu çıkar diyen dayilardan bı farkı yok al birini vur diğerine

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      @Reelsmena Ciddi ciddi bunu yazabilecek insanların olabileceğini düşünmüş olmak normal değil mi bu ülkede? Sokakta sorsan bunu diyecek tipitipler var.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Dışarıda şişe ile su almayıver, evden çıkmadan musluktan iç, suya para verme diyordu biri, 35 derece yaz sıcağında

      Yorumla
    • Reelsmena
      Reelsmena
      +1 yıl

      @Banker_Bilo yahu orası öyle de ama adam bildiğin ağır ta**şak geçmiş yani bunu da anlarsın bence

      Yorumla
    • Reelsmena
      Reelsmena
      +1 yıl

      Ama bilmiyorum ülke koca bir timirhaneye dönmüş artık bazı şeylere sasirmamayi öğrenmemiz gerek

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      @Reelsmena Vallahi okuyunca "ağır akepeliyse bunları ciddi ciddi düşünüp yazmış olabilir" dedim. 20 yıl önce olsa ya magic mushroom, ya meth, ya ecstasy kafası diyebilirdim.

      Yorumla
    • Pırasalıbörek
      Pırasalıbörek
      +1 yıl

      Ohaa be bu nasil kafa. Ekmekle karnimiz doyar nasılsa. O zaman başka şey almayalim ne gerek var ki. Hayatta kalsak yeter.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      @Pırasalıbörek Hepimizle t**şak geçmiş 😂

      Yorumla
    • Pırasalıbörek
      Pırasalıbörek
      +1 yıl

      @Banker_Bilo Ewt sonradan okudum hepsini. Yine de dalga geçmiş olması güzel. Çünkü bu lafları edebilecek potansiyelde insan çok güzel ülkemde hshdhd

      Yorumla
    • satanletmedown1
      satanletmedown1
      +1 yıl

      SDJKLGHASKJGHASOLFGAS çok iyi ya

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      @mylfe343 Çıhar tilifonunu gaç milyarlık tilifon gullanıyon?

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Cavendish
    Cavendish Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 76%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 368 cevap paylaştı.

    Şurada gelip yok yoğurdu kendin yapsaydın yok şu markayı alsaydı lüks almışsın diyen kafalar var gerçekten bu ülkenin insanı idrak edemiyor hiç bir şeyi. Herkes evde süt yapmak zorunda mı? Pınar süt ne zamandan beri lükse girdi? ya da dışarıdan yoğurt almak ne zaman lükse girdi? İyice saçmaladılar artık hepsi ezbere aynı şeyleri konuşuyor insanı deli ediyorlar.

    5
    11 Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Hocam var ya onu yeme, bunu alma, şunu da evde yap diye akıl verenleri bir kaşık suda boğasım geliyor. Sokak röportajında "dışarıda su alma, çıkmadan evde musluktan iç" diyen bir sığır vardı.

      Yorumla
    • Cavendish
      Cavendish
      +1 yıl

      @Banker_Bilo Aynı şekilde ayağını yorgana göre uzat onu yeme buraya gitme oldu olacak liste yapsınlar hatta maaş da almasın artık kimse her kapıya saman koysunlar biz onu yiyip yağmur suyu içelim pahalılık enfilasyon hiç bir şey kalmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerilemiş bir ülkeyiz ondan bu yorumları

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Ucuz ve kalitesiz beslenme beraberinde zeka geriliği getiriyor maalesef. Çoğunun beyni ekmek ve makarna yiyip proteinsiz kalmaktan hamura dönmüş.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Banker_Bilo ahaha ay öyle deme bende hayvansal protein tüketmiyorum

      Yorumla
    • 45nikinik35
      45nikinik35
      +1 yıl

      Çok haklısınız

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Hayvansal protein tüketmiyorlar da o yüzden böyle demedim ki. Bunlar bitkisel protein de tüketmiyor, sen vegan isen de bakliyat tüketiyorsundur. Bunlarda sadece karbonhidrat var.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      @shepast_away Evde süt imal etmek mi? İnek mi besliyosun? 😱

      Yorumla
    • Cavendish
      Cavendish
      +1 yıl

      @shepast_away Sen bir yol al bakalım şuradan saygısız.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Sepetlemişsin ama belki o da ironi yapıyordu

      Yorumla
    • Cavendish
      Cavendish
      +1 yıl

      @Banker_Bilo Tahammülüm kalmadı inan ki şu insanlara nankörsünüz lafının ironi haline dahi tahammülüm kalmadı.

      Yorumla
  • kafamıngüzelligi
    kafamıngüzelligi Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    +1 yıl

    Mandalinalar çok güzelmiş afiyet olsun 😃
    Artık ekonomik ile ilgili hiç bir şeye şaşırmıyorum ben 500 TL tuttu deseydin bile normal diyecektim 😃

    0
    0 Yorumla
  • eniştegtnteşte
    eniştegtnteşte Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Süt 5 kg alıyorum 60 lira yarısı yoğurt yarısını içiyorlar. Yani bu aldıkların sacma sapan şeyler. Bu kavanozda türkü pınar bunlar hep en pahalı markalar arasında daha uygun a alabilirsin bunları başka marka şimdi kalite diyeceksin emin ol hepsi aynı halt

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok kaliteli demiycem ama en uygunu bunlardı Torku da waffle yaparken kullanıyoruz açık süt mü 5 kg 60 tl

      Yorumla
    • eniştegtnteşte
      eniştegtnteşte
      +1 yıl

      Evet açık süt kendim yaparm yoğurt ben bu hazır yoğurtlar bana yoğurt gibi gelmiyor

      Yorumla
    • eniştegtnteşte
      eniştegtnteşte
      +1 yıl

      Sok u bırak başka marketlerde en uygununu araştırıp daha ucuz daha toplu alabilirsin diyorum yani marketler fena kan pahası

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Sabunu ve yumuşatıcıyı da mı evde yapalım? Mandalinayı da mı evde yetiştirelim?

      Yorumla
    • eniştegtnteşte
      eniştegtnteşte
      +1 yıl

      Hayr market yerine manavdan pazardan alsn market feci kazikliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burada kilosu 13 liraya aldım pazarda 15-20 lira mandalina kilosu marketler indirimleri takip edince çok daha avantajlı pazarlardan

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Pazarda mandalina 15 lira ise market ucuz vallahi. Mahallenin manavından 3 gün önce 12 liraya aldım.

      Yorumla
    • eniştegtnteşte
      eniştegtnteşte
      +1 yıl

      burada 5 ya da 7 lira

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Orada 5 lira olan mandalina benim mahalledeki manava gelene kadar 12 lira oluyor işte.

      Yorumla
    • eniştegtnteşte
      eniştegtnteşte
      +1 yıl

      Az sakin ol anladk

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Sakin yazdım zaten, niye yanlış anladın ki?

      Yorumla
    • eniştegtnteşte
      eniştegtnteşte
      +1 yıl

      Tamam bisey yok hakkımızda hayırlısı ya zor dönem

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

58

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Çok pahalı gerçekten

    0
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 597 cevap paylaştı.

    En basit temel ihtiyaçların bile bu kadar pahalı olması çok üzücü. 278 liranın senin bütçendeki etkisi, karşılığı olan 14 Euronun Almanya'da yaşayan birinin bütçesine olan etkisinden fazla olmamalıydı. Satın aldığımız temel ihtiyaç maddelerinin TL fiyatlarının 20 TL/Euro kurdan hesaplanan Euro karşılıkları, Almanya'daki market fiyatları ile yaklaşık olarak aynı, sorun şu ki, gelirimizin Euro karşılığı Almanya'nın üçte biri, beşte biri. Yani fakiriz işte.

    1
    1 Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Buna dislike bırakan nesini beğenmemiş ki?

  • Lindström
    Lindström Takip Et
    FenomenBilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bu kadarlık şey mi 278 tl tuttu? Gerçi şaşırmıyorum ülkede fiyat istikrarı denen bir şey kalmadı.

    0
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 390 cevap paylaştı.

    Yuh o kadar süt, yoğurt bile almış sadece onlar 300 tutmaliydi baya baya ucuza getirmişsin

    ( kusura bakma artık fiyat algısı kalmadı bende )🤣🤣🤣

    1
    7 Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Bana da uygun geldi 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahah

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Gerçekten bu alışverişi ben yapamam
      Üşenmesem markete gidip aynılarından alcam 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Patience_dare al al zamlar gelmeden al

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Patience_dare üşeniyorsan da şok uygulamasini indir onlar getirsin

      Yorumla
    • Patience_dare
      Patience_dare
      +1 yıl

      Şok var yakında
      Ama gerçekten iyi tutmuş

      Yorumla
    • deadalus
      deadalus
      +1 yıl

      Yani normal şartlar altında bunlar 100 lira bile tutmamali ama Türkiye şartları altında 300 tutmadiysa gayet uygun

      Yorumla
  • SHADows01
    SHADows01 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 56%
    +1 yıl

    Anamizi avra dimizj sulal emizi hadi ordan bu iktidar ama bir sey diyemiyorum koyun mal olursa coban ne yapsin malum partiye oy veren oc lari sizin yedi cedi nizi skm

    1
    0 Yorumla
  • KLARA_777
    KLARA_777 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Metro markt gidiyorum eti balığı sütü derken 3000₺ tutuyor yaklaşık. ara alışverişi yakın marketten yapıyoruz. 1 yıl önce yarısını ödüyordum sayılır

    0
    0 Yorumla
  • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
    ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç bir şey düşünmüyorum artık normal geliyor tek bir yağ alıpta çıkabilirsin bu fiyata tabii ama normalleştirilmemesi gerekir

    0
    0 Yorumla
  • Sciencelover
    Sciencelover Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Yarısından fazlası süte gidiyor zaten. Pahalı her şey.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet süt bir anda zamlandi 4-5 lirayken bir andA 15-20 kere yukseldi

      Yorumla
    • Sciencelover
      Sciencelover
      +1 yıl

      En son 19 falandı pınar süt.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      4 litre Pınar sütü 62 liraya almış, süt ucuz, diğerleri pahalı.

      Yorumla
    • Sciencelover
      Sciencelover
      +1 yıl

      @Banker_Bilo Sözde %1 yağlı dostum süt bile denemez süzmüşler zaten. Normallerinin yağ oranı %3.5.

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Biliyorum ama tam yağlı sütle yarım yağlı arasında genelde yüzde 10 fiyat farkı olur. Yani 15,50 TL olmasının nedeni yarım yağlı olması değil. 4 tane litrelik yarım yağlı Pınar sütü kampanyadan kapatmış 62 liraya.

      Yorumla
  • mehmet1adamm
    mehmet1adamm Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    boş ver gel biz el ele yurt dışına kaçalım mülteci olarak.
    Bu pahalılık a bişi olmaz artık

    0
    0 Yorumla
  • Queenmaggie
    Queenmaggie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 73%
    +1 yıl

    Düşündüğüm şey pınar sütyerine ucuz süt alırdım ben oldu bu ülke bana bunu düşündürttü

    0
    0 Yorumla
  • ayşe_28
    ayşe_28 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Allah sonumuzu hayir etsin hersey cok pahali kirada oturanlar napicak😔

    0
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    Mis, Amigo fason ürünler.

    Bırakın şu fason ürün tüketmeyi.

    0
    0 Yorumla
  • vesvesex
    vesvesex Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Hepsi yerli ürün bir de sorsan doları bahane ederler

    0
    0 Yorumla
  • mekanınsahibinil
    mekanınsahibinil Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 69%
    +1 yıl

    Sütü ve yoğurdu açık almalısın. Eğer sık tüketiyorsan bu maliyetin önüne geçemezsin

    0
    0 Yorumla
  • AleynaDerenoğlu
    AleynaDerenoğlu Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Daha az olması beklenmezdi. Her şey pahalı maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Asgari ücrete zam geldiği sabah süte zam geldi 😂

    0
    0 Yorumla
  • pentagram17
    pentagram17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim düşünceme göre Ekonomi kötü aslında şu an bu aldıklarını iyi neredeyse b

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yılbaşından sonra 500tl tutar bunlar, asgari ücrete çok zam yaptı tayyip, yine enflasyon sarmalını başlattı daha da azdırarak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    verneli kasa arkasından almışsın😀şok... şaka bi yana, berbat durum😒🤷‍♂️

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet sanal marketten aldım oda yoğurdun kapağı açık gelmiş 😖

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hemen şikayet et, ciddiyim. internetten alınan krem peynirin tarihi geçik gelmiş, şikayete gelmişti kadın soktan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O kadar zor geliyor kiii 😌 kullanırım bişey olmaz tarihi geçmemiş zaten sadece tarihi yakın Ocak 11 e kadar 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok yoğurt için söylemedim yani dün de ben böyle bir olaya şahit oldum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ararım söylerim belki

      Yorumla
  • Çekirdek23
    Çekirdek23 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çok lüks şeyler almışsın mandalinaya ne gerek var herkes vitamin mi almalı sanki. Bir de dörtlü katı sabun alacaktın hem duş alırdın hem elini yıkardın ne gerek sıvı sabuna 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • satanletmedown1
    satanletmedown1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    burada tutsa tutsa max 15-20 Kanada doları tutar. Türkiye'de her şey dolarla geldiğine göre gayet normal efendim..

    0
    0 Yorumla
  • sirlariniverbanaaa
    sirlariniverbanaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    o fiyata bunlar mi sadece ya ne hale geldik sonunda hic iyiye gitmiyor

    0
    0 Yorumla
  • Gökyüzün236
    Gökyüzün236 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Çok iyi ben 2 ped 2 dondurma çikolata vücut spreyi aldım 230tl verdim

    0
    0 Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Yılbaşından sonra gör sen

    2
    0 Yorumla
  • KuasarMeta
    KuasarMeta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    bence ucuz bile tutmuş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle mi 🙄

      Yorumla
  • Bay_Nutella
    Bay_Nutella Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Buram buram. Şok market kokuyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahah evet com severim şok yogurdu

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      +1 yıl

      Afiyet olsun ben denemedim

      Yorumla
  • Beyoğlu
    Beyoğlu Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 344 cevap paylaştı.

    Yazık para bildiğin çöp olmuş

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nedenn 🌼

      Yorumla
    • Beyoğlu
      Beyoğlu
      +1 yıl

      Paranın değeri mi kalmış ki neden diyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tabiki kalmadı bende ne gerek var Torku aldın sabun aldın falan diyicen sandım 😂

      Yorumla
    • Beyoğlu
      Beyoğlu
      +1 yıl

      Haa yok ya öyle demem😂

      Yorumla
  • cicimxs
    cicimxs Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Süt ürünleri çık pahali

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bide Temel ihtiyaç 🙄

      Yorumla
    • cicimxs
      cicimxs
      +1 yıl

      Aynen zaten herkes temel ihtiyaç alıyor sadece onların enflasyoni alınsa çok yüksek çıkar sinema vs unuttuk sosyal harcamaları

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle net iki yıldır sinemaya gitmiyorum gidemiyorum

      Yorumla
  • G-Ü-V-E-N
    G-Ü-V-E-N Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    bunlar iyi günlerimiz desem.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiçbisey yok yoğurt ve süt alıyorsun nerdeyse 500 lira veriyorsun

      Yorumla
    • G-Ü-V-E-N
      G-Ü-V-E-N
      +1 yıl

      aynen öyle allah herkesin yardımısı olsun şeker. zor gerçekden ilerki günlerde durumlar.

      Yorumla
  • tenedos u
    tenedos Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı.

    yumuşatıcının zararları

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya evet ama diğer türlü de iğrenç kokuyor çamaşırlarrr 😢

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      evet haklısın sadece sütler 80-90 lira tutmuştur orada yoğurtta 40-50 lira tamam işte normal

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Süt 4 tane 62 TL

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      niye öyle ucuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şokta indirimli almak istersen 4 lü.. nasıl olsa ocakta zam gelecek diye aldım

      Yorumla
    • tenedos u
      tenedos
      +1 yıl

      iyi yapmışsın

      Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Bedavadan biraz pahalı

    1
    0 Yorumla
  • CAGRI16
    CAGRI16 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 61%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 330 cevap paylaştı.

    Yılbaşından sonra orası 400 olur

    1
    0 Yorumla
  • limpbizkit
    limpbizkit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Resimdeki ürünlere göre iyi bile

    0
    0 Yorumla
  • Chrysalis
    Chrysalis Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    1 hafta sonra aynı şeyleri al 390 lira tutar

    0
    0 Yorumla
  • 45nikinik35
    45nikinik35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 88 , eic 99%
    +1 yıl

    Şaka gibi yorumlar yemin ederim 😂

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Kazık bedava bu ülkede

    0
    0 Yorumla
  • khaixx
    khaixx Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu ekonomide bu fiyat normal

    0
    0 Yorumla
  • Sakura_80
    Sakura_80 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu zamanda normal herşeye zam zaten

    0
    0 Yorumla
  • Chıld_Of_GOD
    Chıld_Of_GOD Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 93%
    +1 yıl

    İstikrar sueuyir Türkiye büyüyor

    0
    0 Yorumla
  • HAKAANN99
    HAKAANN99 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Küfürden başka bir şey düşünemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Larisse
    Larisse Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    bu duruma göre iyi

    0
    0 Yorumla
  • pirpirella000
    pirpirella000 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Süt 4 lü normalll tabi

    0
    0 Yorumla
  • badarbungaa
    badarbungaa Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 637 cevap paylaştı.

    Durmak yok yola devam

    0
    0 Yorumla
  • Kani666
    Kani666 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Türkiye için olağan bir durum

    0
    0 Yorumla
  • handsome0531
    handsome0531 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Bu zamanda normal zaten herşeye zam

    0
    0 Yorumla
  • Alperdesorsun
    Alperdesorsun Takip Et
    Bilge Yaş: 37
    +1 yıl

    BİM den mi aldın

    0
    0 Yorumla
  • redrebel34
    redrebel34 Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Kahrolsun bağzı şeyler...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ordaki miss yogurt gibi hissediyorum jdjd

    0
    0 Yorumla
  • BirAnanasAldirdim
    BirAnanasAldirdim Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Az bile tutmuş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet mutlu oldum şu an çok diyen kadar az bile diyen de çok 😂

      Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 385 cevap paylaştı.

    Çok değil normal

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aa bana çok geldi

      Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence iyi bile.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle mi diyosun

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Dünyaları almışsın. 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahah yok beeeee

      Yorumla
  • queennn00
    queennn00 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Masallah

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok değil mi

      Yorumla
    • sirlion
      sirlion
      +1 yıl

      yazık ya

      Yorumla
    • queennn00
      queennn00
      +1 yıl

      Çokkkk

      Yorumla
    • sirlion
      sirlion
      +1 yıl

      üzücü

      Yorumla
    • queennn00
      queennn00
      +1 yıl

      Aynennn napıcaz aç kalıcaz

      Yorumla
    • sirlion
      sirlion
      +1 yıl

      bunları konuşalım gel

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ucuz tutmuş kanka

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ucuz mu

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      Valla bana fazla gelmedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Banada sadece süt uygun geldi 4 tane 62

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      Haa orada dört tane süt mü var baya uygun o zaman knk naptın ne indirimi bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla şoka gidip alabilirsin aynı ürünleri aynı fiyata ya da şok kapıdan aldım ben ordan da alabilirsin direk getiriyorlar

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      Teşekkürler canım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Rica ederim 🌼

      Yorumla
    • Banker_Bilo
      Banker_Bilo
      +1 yıl

      Dost marka süt fiyatına Pınar almışsın. Pınar süt 1 litre 25 TL oldu.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Asgari ücrete gelse ne olacak durum ortada

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kesinlikleee bide bunlar zamsız halı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ouuuuuuii erduan erduan erduan

    0
    0 Yorumla
  • Necro12345
    Necro12345 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Normal bence

    0
    0 Yorumla
  • gafsdhfg1273647346
    gafsdhfg1273647346 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Hükümeti ve seçimleri

    0
    0 Yorumla
  • Karanlık_oda
    Karanlık_oda Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ucuz bile valla sevinmek lazım

    0
    0 Yorumla
  • niyegittin
    niyegittin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şaşırmadım normal artık üzücü bir durum

    0
    0 Yorumla
  • _Ǥнσsτ10ツ
    _Ǥнσsτ10ツ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bişey düşünemiyorum artık. Ekonomi nanay.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (29)
Devamını Gör(74)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Market alışverişim 278 TL tuttu, ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

2280 TL alışveriş yaptım kdv 119 TL yazıyor normal mi? 6 cevap verildi
Tahmin edin market alışverişim ne kadar tuttu? 5 cevap verildi
609 TL market alışverişi için çok mu? 214 cevap verildi
2019 yılından kalma market alışverişinin toplam tutarı 287 TL! Sizin eski fişleriniz duruyor mu? 13 cevap verildi
Evde tek bir şey eksik olmasına rağmen sanal marketten 250 TL'lik alışveriş yaptım. Siz de böyle... 13 cevap verildi
Sizce bu alışveriş ne kadar tutmuştur? 76 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨