Yakında 500lüklerimiz hayırlı olsun deriz. Şimdiden adayları belirleyelim. Sizce kim olur ya da kimi koyarlar paranın arkasına? 


Ya hiç resmim olmayacak ya da Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın resmi olacak büyük ihtimalle
Ama bana soracak olursanız Gazi Mustafa Kemal Atatürk 'un resmi olsun isterdim Türkiye'nin kurucusu çünkü...
Cevap
28Cevap
Mustafa Kemal Atatürk hem ön yüzünde hem arka yüzünde
Bu paranin cikmasinda en buyuk emegi olan cumhurbaskani, berat albayrak ve nurettin nebati yanyana ulke haritasinin ustunde halay cekerkenki hallerinin resmi basilmalidir. Enflasyonun sonucu olan 500 luk banknot tamamen onlarin eseridir. Ve bu şeref onlara aittir.
Not: gercek enflasyon hesaba katilirsa şu anda 5000 liralik banknotun cikmasi lazim aslinda.
Büyük büyük dedemin
bak demicektim soyledik bi kere 😄
RTE koysunlar cumhurureisimizi
Kim senin büyük büyük büyük en büyük deden? 😂
Fıstıkçı Zade Şahap 😎😂
Çokomik misin seeen 😂
Öylemissem demek😄 💁♀️
Valla önünde de arkasında da Atatürk olmalı konu kapanmıştır
Böyle bir şey olmayacağı söylenmiş nereden ediniyorsunuz saçma sapan bilgileri, kesinmiş gibi konuşmaya devam ediyorsunuz?
Venezuelaya dogru gidiyoruz bakalim. Cok uzuldum bunu görunce
Ama ben konuşuruz diye şeyettim
Şu an canim hic istemiyo ya
Oki doki
Öyle bi beklentim yakın zamanda yok ama olursa Bu hükumet yaparsa bi kaç tahminim var
Abdülhamit Han, Cezeri, yavuz sultan selim gibi
Ulu Uluslararası Kralı Sn. Recep Tayyip Erdoğan Bey'in
Bayramlarda 50 TL den 100 TL ye terfi edicem sonunda
Necmettin Batırel ile Özgür Demirtaş ın şakkadanak konuşurken ki ekran görüntüsü basılın. .
en çok sevilen çikolata nutella birini koyup ne yapacaklar reklamda olur.
Kişiden ziyade kültürel miraslardan biri olabilir diyorum.
Messi'nin olsun, yakışır abime
Hshshshd
Kesinlikle tarihin en iyisi :D
e elbette 😎
Eig seçebilirim bugün ilk defa güldüm 😋
Admin fermani yazmış yine ulaştırırız yüksek merciiye 😄🥰
ay güldürebildiysem aşırı mutluş bir top olurum <3
@FıstıklıLolilop bebekkkkkk <3
Ay merci 🙏❤
karar verilsin altın top Messi olsun 500lukte
İllaki biri mi olması lazım Ayasofya cami olur bu Avrupa ya mesaj da olur
Aaa çok güzell bencee beni bassınlar shhs
Basarlar :)
500 liralık banknotlar mi çıkıyor
Tabikide recep tayyip erdoğan 😎
200lükte kimin resmi varsa onun olmalı
Vecihi hürkuş olsun :(
Prof Dr Aziz Sancar
Benim tabikide 😅
O ne özgüven ooo 😂
Tabi benim gibi bir insan varken onlara ne gerek var.. bir gün gelip benim hayatımın filmini çekmek için benide başrolde oynatmak için yalvaracaklar ama ben kabul etmeyecem
Hayalperest çocuk 🤭
Oysaki seni de oynatmayı düşünmüştüm sşandını kaybettin
Ben rolüm ne olacaktı hayatında 😔
Esas oğlan olabilirdin belki 😅
Huhuuuuuğğğ etkilendim 🤭
Ama artık çok geç
Yeni projelerde görüşürüz inşallah...
Bakalım artık 😅
Nazik teklifiniz için teşekkürler 🌺
Rıca ederim 😊
🌺🌺
Buna sebep olanların. Hakettiler
Şşş sakinnn
Kesin tayyipin resmini basarlar
Neşet ERTAŞ ağamı koyun.
Nebati olabilir, ışıklı gözlerle
İbrahim Tatlıses’in
Fatih Sultan Mehmet
Benim
Nusret
Reco babanın. Tayyip Erdoğan babanın
Atatürk tabi ki de
Benekli Ayhan 😂
Nuri alço
Ömer halisdemir in olabilir
Bir ucunda mka bir ucunda rte
Benim
Resim olması saçmalık. Kışı resmi yani. Ülkenin sembolleri olmali
İsmet İnönü
benimm
Ve bir egoist dahaaa
Eski sevgilimi
Heh heh heh
Aklıma gelmedi su an
Hiç fena durmazsın 🤭
Benim olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?