Bugün asgari ücret açıklanacak, neredeyse ülkenin yarısı asgari ücretli çalışanlardan oluşuyor. Bu konudaki fikriniz nedir?

Be or not be 🤯
Bugün asgari ücret açıklanacak, neredeyse ülkenin yarısı asgari ücretli çalışanlardan oluşuyor. Bu konudaki fikriniz nedir?

Be or not be 🤯
Problem bu zaten ülkenin yarısının asgari ücretli olması.
Asgari ücret ilk işe giren vasıfsız işçi maaşı'dır.
Beni bağlamaz.
Kendini geliştirip daha fazla alsın.
Asgari ücret ile yaşanmaz.
İnsan markete ile kasiyer olarak girip kamyon indiriyor!
Azıcık iş kanunu öğrenip hak arasın insanlar.
15 bin olsa ne yazar nasıl olsa alım gücü olmayacak çünkü işletmeler giderlerimiz arttı diye herşeye zam yapacaklar buna karşı ev sahipleri fiyat arttıracak, ulaşımdan başlayıp her şeyin fiyatı artacağı için bir anlamı olmayacak zate, insanlar bunu farkında değil, iktidardaki zihniyet sırf seçim kazanmak için bunları yapıyor...
👍👍👍
Bence 8500 olur
Tebrik ederim 🎉
8500 olur
Cevap
20Cevap
kendi sitemlerinde açlık sınırı 9-10 şeklinde bir birim ve oran verilirken.
asgari ücreti bu fiyatın altında tutan aptl bir devletin elindeyiz ne diyelim ki.
8300 8600 bandında bir aralık olur.
10 bin olsa fark etmez. Enflasyon o parayı çöp ediyor.
Az daha zorlasan tam parayı söyleyecekmişin 😂
@SezaiYanlız aslında 8500 diyordum herkese burada o kadar iddialı olmayım dedim.
Asgari ücret açıklanacağına, enflasyonu düşürseler, alım gücünü güçlendirseler daha iyi olacak..
7000 ni geçerse iş verenler küçülmeye gidebilir işsizlik oranı yükselir iş veren olarak benim görüşüm bu şekilde
Enflasyon düşürülse alım gücü olsa daha iyi olur zam yapınca ne değişiyor aynı tas aynı hamam🤦🏻♀️
Yeni asgari ücreti 7.500 - 8.500 Lira arası yapacaklar bence.
Net 7.950 açıklandığı zaman hatırla bu yorumu
Beklentim değil sadece tahmin 8,500 olur ama ne fayda eriyip gidecek yine
Nokta atışı yaptın
@SezaiYanlız teşekkürler
Çalışma bakanı külliyede. 8250 yi eline verip yollayacaklar.
Asgari ücret milletvekili maaşı kadar olmalıdır, ya da milletvekili maaşı asgari ücret kadar olmalıdır.
Öyle ya milletin kendisi dururken vekilinin daha refah yaşamaya hakkı var mı?
8,650 civarı bekliyorum
O değil ama her yerde bu var ben görmekten sıkıldım
2022yi aratmasin kâfi
Hayat pahali olacak dahada
8252 TL açıklanmasını bekliyorum
Şu ekonomiye göre en az 9 bin
Asgari ücreti 20k yaptım hadi iyisiniz
8500 dedim cıktı
Ben 9000 diye bekliyordum
7yi görmez
8 bin olabilir.
Beklentilerin çok altında bir rakam.
Pek bir beklentim yoktu valla
8250 idi
8.500₺ olur😅
9500 bence.
8500 olur
7.500 anca
Beklemiyorum zam geliyor
8700 falan
7500 yeter
8 falan olur
6000 olacak
Beklentimin bi önemi yok
7500 tl
8500 TL en az
Teşekkürler 😁
10 bin falan
7.800
7500
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?