Yarın asgari ücret sonuçlanıyor. Yükseleceğine üzülen sadece ben miyim?

Yarın asgari ücret sonuçlanıyor fakat işçinin cebine girmeden maalesef eriyip gidecek. Yılbaşından sonra gelecek zamlardan dolayı asgari ücretten alınan vergiler kaldırılmalı mı sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Hadi hayırlı olsun 2.5 lt kola 30 TL oldu sanırım zamlar erken başladı
Yarın asgari ücret sonuçlanıyor. Yükseleceğine üzülen sadece ben miyim?
Cevapla