Ailemle ev alma arayisi icine girdik. Web siteden baktığımız evler iti baglasan durmaz misali bakimsiz evler ve cok fahis fiyatlar soz konusu.
Sizce bu isin sonu ne olur?
Gerçekten avrupa amerika bizi kıskanıyor mu?
Ailemle ev alma arayisi icine girdik. Web siteden baktığımız evler iti baglasan durmaz misali bakimsiz evler ve cok fahis fiyatlar soz konusu.
Sizce bu isin sonu ne olur?
Gerçekten avrupa amerika bizi kıskanıyor mu?
valla ben geçen baktım satılık evlerin durumu kiralık evlere göre çok daha iyi
ama işte enflasyon bu kadar olmadan önce bankadan ev kredisine girmek lazımdı kaçırdık o treni şimdi her şey daha zor
Şehir önemli, büyük şehirlere göre fiyat farkı olacaktır, birde acele etmeyin devam edin biraz daha aramaya. İnşallah iyi bir şey denk gelecektir...
Cevap
4Cevap
Herkes fırsatçı olmuş
Dostum yanlis anlama ama bu saatten sonra belirli bir birikimi olmayan birisinin yeni bir mulk almasi cok zor bizim 30 yillik su an ki 2+1 evin fiyati 1 milyon Tl ulkede su an bir kiyamet var ve hukumet hala bir onlem almiyor soyle aciklayim tam 1 sene once adanadan 20 bin dolara bir ev alabiliyordun su an 20 bin dolara anca eski model arac alabilirsin yani bu su demek Hiperenflasyon var su an bu ulkede psra surekli degersizlesiyor isterse doviz olsun elinde mali olan yasadi.
Öyle knk her şey fırladı onlarda fırsatçılık yapıyorlar,2 sene önce İzmir'de hemen karşı komşumuz evini sattı 600 bine birde yeni yapıydı 2 katlı onu keşke alsaydık dedik şu an 1.5-2 milyon civarı
Öyle maalesef her şey çok pahalı kiralar bile 10 bin 11 bin esyalilar yani bir tane memur maaşı neredeyse adam bunu verip ne yesin ne içsin
Her geçen gun de herşeyin fiyatı yukseliyor. Hani cokta luks bir arayışım yok ama 20-30 yasindaki, muhiti bile merkeze çok uzak olan bir eve 1 -1.5 milyon yazan insalara anlam veremiyorum
Artık bir milyon çok bir para değil ondann
Samsundan al reis ucuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?