Evet, ister istemez etkiliyor. Gida ürünlerinde iyisini almaya çalışıyorum ama diğer ürünlerde biraz uygun olanlara yöneldim. Misal önceden Ariel, Alo deterjan kullanırdım şimdi marketin kendi deterjanlarını alıyorum.
Dizde farkındasınız herseyin degilmi umarım düzelir aksi taktirde eskilerden yama yapıp dikip tamir ederek giymek kendi modasını kendi tarzınızı kendimiz yapmak zorunda kalcz
İnsanları Bu duruma dusurenlere ogunlerinizi azaltın diyenlere beddua ediyorum. eskiden yağ kuyruğu vardı siz bilmezsiniz deyip bugün yağ kuyruğunda ucuz almak için başka kuyruklarda bekleyenle ise cidden acıyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Geçen yeni marka bir gazozo aldım 3 lira verdim yanık plastik tadı gibi bir şey vardı bıraktım almadım birdaha :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bazen alirim ucuz yerlerde kaliteli urunde oluyo nolcak
Bu soruya cevap verirken sadece kıyafet ve kozmetik olarak düşünmüştüm 😄 gıda alışverişlerini genelde babam yaptıığı için o boyutuna bakmadım haklısınız