Para & Ekonomi Zamlardan sonra bir kıyafete en fazla ne kadar ödedin? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Adam gibi bi kazak 400-450 olmuş illa tişörtle mi dolaşalım 🤦🏻♂️ Zamlardan sonra bir kıyafete en fazla ne kadar ödedin? Cevapla Ödeme Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
delymmmm2505 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 30% +1 yıl Markasiz urunler bile o kadar pahalanmiski markalilari dusunemiyorum 1 senedir kiyafet bile alamadim o kadar ucmuski herseyin parasi basit dokmecilerde bile bir ayakkabi olmus 700 800 lira bandinda saka gibi 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen ya ayakkabılar da dehşet pahalı ☹️ Yorumla
Soyersoyer Takip Et Master Yaş: 38 , eic 51% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 491 cevap paylaştı. Dolabımda aşırı derecede kilo almadığım sürece ömür boyu yetecek kadar kıyafete sahibim bu yüzden uzun zamandır bişey almadım 0 0 Yorumla
burhandeja15 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 717 cevap paylaştı. En yüksek hayatından aldıgom en pahalı şey şu an üstünde mont aldım 700 TL’ye yakın 0 0 Yorumla
alarachan Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Hatırlamıyorum ama bu yıl ablama 1200 eu ceket aldık 0 2 Yorumla Tttuufffhj +1 yıl Yuh Yorumla alarachan +1 yıl Evet gerçekten Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bak Acuna siyah tshirtle dolasiyor, buyuk dusun bu zam yapan esnaflara pafani kaptirma. Fiyati onlar sisiriyor 1 0 Yorumla
Laviniameleği Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl 2 gün önce mont aldım 900 tl 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ben mont alacaktım geçen gün fiyatları görünce vazgeçtim Yorumla
cgrfsvşcısı Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 91% +1 yıl 900 tl ödedim 🥺 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Çok para ☹️ Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı. Çok verdik çok Ülkede yaşam imkansız 0 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 332 cevap paylaştı. Hatırlamıyorum çünkü artık kıyafet bile alamıyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Adana'da her şey uygun kazak 200 falan 0 2 Yorumla YagmurSeren003 +1 yıl Nerde o fiyat söyle bende gidim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl çarşısında her yerde Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Markasiz urunler bile o kadar pahalanmiski markalilari dusunemiyorum 1 senedir kiyafet bile alamadim o kadar ucmuski herseyin parasi basit dokmecilerde bile bir ayakkabi olmus 700 800 lira bandinda saka gibi
Aynen ya ayakkabılar da dehşet pahalı ☹️
Dolabımda aşırı derecede kilo almadığım sürece ömür boyu yetecek kadar kıyafete sahibim bu yüzden uzun zamandır bişey almadım
En yüksek hayatından aldıgom en pahalı şey şu an üstünde mont aldım 700 TL’ye yakın
Hatırlamıyorum ama bu yıl ablama 1200 eu ceket aldık
Yuh
Evet gerçekten
Bak Acuna siyah tshirtle dolasiyor, buyuk dusun bu zam yapan esnaflara pafani kaptirma. Fiyati onlar sisiriyor
2 gün önce mont aldım 900 tl
Ben mont alacaktım geçen gün fiyatları görünce vazgeçtim
900 tl ödedim 🥺
Çok para ☹️
Çok verdik çok Ülkede yaşam imkansız
Hatırlamıyorum çünkü artık kıyafet bile alamıyorum
Zamlardan sonra kıyafet alamadım.
Pantolona 550 ve 600 lira vermiştim..
1.500 tlya mont aldim
Adana'da her şey uygun kazak 200 falan
Nerde o fiyat söyle bende gidim
çarşısında her yerde
Onun bunun eskisini giyiyorum
en fazla 8k falandı galiba bir monta verdiğim
400₺
bir tşortte 7800 ödedim hala zoruma gider
2000 lira cekete vermiştim
500-1000
2800 lira ayakkabı.
Almıyorum
1000 tl