Sütün bu kadar pahalı ve zor bulunduğu günlerde, süt ve süt ürünlerinin ihracatının yüzde 40 artması ne kadar doğru?

.
.

Sütün bu kadar pahalı ve zor bulunduğu günlerde, süt ve süt ürünlerinin ihracatının yüzde 40 artması ne kadar doğru?

Soru gayet açık bu kadar kapitalizm fazla drğil mi?

Sütün bu kadar pahalı ve zor bulunduğu günlerde, süt ve süt ürünlerinin ihracatının yüzde 40 artması ne kadar doğru?
Cevapla