Süt ürünlerine bir defada %50 zam gelmiş. Nasıl geçineceğiz?

1 yıllık resmi tüfe rakamı ise hala yüzde 20 lerde. Resmen, resmi şekilde soyuluyoruz.
Asgari ücrete yüzde 50 zam yaptık diye övünenleri anlamak mümkün değil. Zira temel gıda maddelerindeki gerçek artış %100 ler civarında.
Bu durum açıkça bir ahlaksızlık değil mi?
Süt ürünlerine bir defada %50 zam gelmiş. Nasıl geçineceğiz?
Süt ürünlerine bir defada %50 zam gelmiş. Nasıl geçineceğiz?
Cevapla