Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Giyinmekte mi lüks oldu güzel ülkemde? Bu fiyatlar ne?
Yine yangınlar yine ben.🙄De facto, Waikiki de bile durum böyleyse yazık halimize...

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Artık her şey lüks bu ülkede
Berlinde Defacto açmış ve fiyatlar 30 EUR geçmiyor neredeyse. Bir de Berlinin en pahalı yerine açmış
Bizim burada da bir şişme mont 900 TL. Saka gibi. Hahah
Ne hale geldi Türkiye yazık ya..
Evet, sen Berlin'de mi yaşıyorsun.
Aynen, Berlindeyim
Anladım..
Geçen sene aldıklarımı dolaba asarken öpüp asıyorum. Minnoşlarım onlar benim😍🥰
Evet geçen sene aldıklarınız ne yazık ki 3 katı filan.😄
En az x4
Evet üzücü gerçekten halimiz. Bende önceden mağazadan alışveriş yapardım, artık ayda yılda bir yapabiliyorum, onuda internetten yapıyorum. Magazalar daha pahalı.🙄
Yakında evden cikamayacaz ben onu düşünüyorum
Çıkamıyorum zaten ben.
her şey çok pahalı, kim kimi becerirse piyasa da, ortalık boş.
Ne olacak peki
Bilmem karambole yaşıyoruz.😄
Maalesef o da lüks oldu evet 😤😤
Bunlar iyi gğnlerimiz daha kötğleri bekliyor
Hem de çok büyük bir lüks
Dogru aynen a w lcw defactı bile uctu
Hersey ateş pahası
Evet, lüks oldu.