Giyinmekte mi lüks oldu güzel ülkemde? Bu fiyatlar ne?

Yine yangınlar yine ben.🙄De facto, Waikiki de bile durum böyleyse yazık halimize...

Giyinmekte mi lüks oldu güzel ülkemde? Bu fiyatlar ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Giyinmekte mi lüks oldu güzel ülkemde? Bu fiyatlar ne?
Giyinmekte mi lüks oldu güzel ülkemde? Bu fiyatlar ne?
Cevapla