• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Moda & Stil

Fiyatlar tarzınıza uygun giyinmenize engel oluyor mu?

İnanhiçbilmiyorumki
İnanhiçbilmiyorumki Takip Et
Yoda Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
89
Yapay Zekaya Sor
Şaka gibi ya kitap alsam giyecek param kalmıyor giyecek bir şeyler alsam kitap alacak param kalmıyor
Fiyatlar tarzınıza uygun giyinmenize engel oluyor mu?
Cevapla
Engel Soruları Fiyat Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı.

    Evet biraz oluyor maalesef. yani bakıyorum çoğu sevdiğim kıyafet tam benlik dediğim kıyafet yine çok pahalı. zaten ben genelde spor giyinirim deri ceket pantolon tişört beyaz ayakkabı falan bunları giyiniyorum ama bazen çok pahalı oluyor. bu yüzden de ya doğru zamanı bekliyorum ya da başka şekilde giyiniyorum daha basit yani.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben artık işin tarzını falan geçtim. Bu fiyatlar insanın gerçekten de normal giyinmesini bile engel oluyor. Bir tişört 500-600 lira, bir pantolon yine aynı fiyattan satılıyor. Zaten bu fiyatlar biz rahat alabilelim diye değil Arap kardeşlerimiz Türkiye'ye gelip çuval çuval alışveriş yapabilsinler diye.

    9
    4 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • yildiz_makyajdolabi
      yildiz_makyajdolabi
      +1 yıl

      Yazdıklarına kesinlikle katılıyorum.

      Yorumla
    • Sezensezin
      Sezensezin
      +1 yıl

      İsin bokunu cikardilar artik

      Yorumla
    • benduruyumm
      benduruyumm
      +1 yıl

      Biraz abarttin sanki 500 600 ne

      Yorumla
  • mitakodri
    mitakodri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 67%
    +1 yıl

    Zor şu an her şey garsonluk yapıyorum. Ekstra bir şey olursa o işe bile koluyorum ama her gün her şeye zam geliyor. Giyinmeyi bir kenara koyun , ancak dönüyor ev… elimizde para kalırsa da kenara ayırıyorum ki şazım olur diye maalesef tarzıma uygun giyinmek hayal ucuz olan ne ise o

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ne bir hobi edinebiliyorum, ne standart pantolon t-shirt kombinin üstüne çıkıp kendi tarzıma uygun giyinebiliyorum ne iş olsun okul ihtiyacı olarak bilgisayar olsun sahip olabiliyorum ve en başta da ne kendime ait odam olabiliyor hiçbirine sahip değilim sebebi türk genci olmam

    5
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

80

Cevap

65

Cevap

  • adetas
    adetas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çeşit de yok kalite de azaldı. 2-3 yıl önce ramazan bayramına aldığım i could have drop my croissant yazılı tshirtü giyiyorum belki 50ye aldım. giyimim oversize a kaydı zorunda kaldı çünkü ya crop ya modest tarzı var. kıyafetler de bölücü, konfeksiyon sektöründe yıllardır gelinen son noktaya başka bir şikayetim de aynı fiyata kadın kıyafetlerinin erkek kıyafetlerinden daha ince olması resmen maldan çalıyorlar. ben erkek tshirtü giymem ama o oversize tshirtleri de giyemem. crop da pek giymem. modest da giymem. sonuç hepsinden karışık koy sepete.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kilo verdim baya bu yüzden geçen yaz giydiğim kıyafetlerin bir çoğu olmuyor bugün de alışverişe gideyim dedim gitmez olaydım

    Gözüme hoş gelen elbiseleri incelemeden önce elim direkt etikete gitti sonuç olarak 1 tane elbiseyle eve döndüm hâlbuki evden çıkmadan önce baya bir şey almayı planlıyordum

    1
    0 Yorumla
  • ZeminsizPerspektif
    ZeminsizPerspektif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence engel ekonomiye göre muadili bulmaya çalışıyoruz

    Ben daha klasık giyinmek isteyen biriyim o yüzden beni zorlamıyor ama fiyatına bakmadan alışveriş yapmayı çok isterdim.

    Mesela kıyafet ihtiyaçlarımı listeleyeceğim. Sonra aylık bölüp almayı düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 311 cevap paylaştı.

    Tişört alacalım 150-400 Tl arası.

    Kot pantolon 600’den başlıyor.

    Bir yer buldum. İhraç fazlası marka ürünler diyor. Çok katlı bir pazar. Yeni keşfettim. Ürünler güzelse özellikle tişört, iç giyim vs oradan alırım diye düşünüyorum.

    Bir mağazaya vereceğim parayı ailem ile birlikte giyinirim.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İnan hiç bilmiyorum her şey berbar bu arada güzel hoş ve tatlı kızsın

    1
    8 Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      Ya hahahsha niye gizlendin teşekkür ederim sen daha güzelsindiiirr💘

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Alışkanlık oldu sadece otomatikman elim gidiyor sekerim

    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      Okipoki 😄

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyoki

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hadi takip ettim

    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      Hadi bende ettim

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hadi teşekkürler o zaman

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :)

  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Fiyatlar pahalılık seviyesini gectim yaşam standardını sadece zenginlere yönelik yapmış durumda. Ancak gerçek zenginler istedigi tarzı ortaya koyabilirler.

    2
    0 Yorumla
  • gaddarım
    gaddarım Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    öğrenci isen tamamda normal çalışan kıyafette telefon alabliyor ben çok biliyom işyerinde taşeronlarda bile apple var , bende alıyorum. ama gezerek fiyat araştırak aylara bölerek.

    1
    0 Yorumla
  • yildiz_makyajdolabi
    yildiz_makyajdolabi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bir bayan pantolonu en ucuzu 600 TL, Tişört ve üst kıyafette en az 600 TL. Birde vergi çok var. Alırken parama üzülüyorum aldığım paraya acıyorum mesela bir şampuan nasıl 90 TL olur diye.

    4
    0 Yorumla
  • Kavaklıdereo
    Kavaklıdereo Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Sağlık daha önemli deyip gıdaya harcıyorum. son İki yılda aldığım şeyler bir tane tişört bir şort panter bir ayakkabi bir gömlek

    0
    1 Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      Gıdadan da bir şey alamıyorsun ki sebze meyve ne kadar proteinli beseleneyim dersen cebin yanar

      Yorumla
  • scorpio_woman
    scorpio_woman Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Fiyatlar insansı şekilde yaşamaya dahi engel oluyo😅

    3
    0 Yorumla
  • Hz_Joker
    Hz_Joker Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 30%
    +1 yıl

    Aksine hiç etkilemiyor, çıplak dolaşıyorum. E tabi cep de olmayınca para da olmuyor, derdi de olmuyor. :P sgsdg

    1
    2 Yorumla
    • Lavìtadífalla
      Lavìtadífalla
      +1 yıl

      Kahkaha attım 😹 izahı olmayan şeylerin mizahı olur. Ağlanacak halimize gülüyoruz

      Yorumla
    • Hz_Joker
      Hz_Joker
      +1 yıl

      @Lavìtadífalla :D

      Yorumla
  • Helix8233
    Helix8233 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Ya normal , markasız bir butikteki pantolon nasıl 500 lira olabiliyor? Maviyi falan geçtim bunlar bile pahalı artık.

    1
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 569 cevap paylaştı.

    Ben hiç giysi almam ki zaten hep evdeyim eskilerle idare ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorma ya çingene gibi giyinmeye başladık resmen assdjdk

    1
    3 Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      He ya

      Yorumla
    • Alessapl
      Alessapl
      +1 yıl

      Yakında bu duruma düşücez asddjdk
      https://i.hizliresim.com/mdoajwq.jpeg

      Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      İzahı olmayan şeyin mizahı olur

      Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Açıklama ben gerçekten. Normal karşılayanlar villada falan yaşıyorlar galiba.

    2
    0 Yorumla
  • Lady_Elly
    Lady_Elly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Geçen ayakkabı aldım 2.500 tl. başka almak istediklerimde vardı ama onu alınca gerisi mecburen kaldı...

    0
    0 Yorumla
  • ainoshinkiro
    ainoshinkiro Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    eskisine göre baya bir engel oluyor elbette. fiyatlar pahalılığı da geçti battık resmen Allah sonumuzu hayır etsin ne diyebilirim…

    0
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir şekilde uyduruyoruz. Kirmizi bir elbise buldum geçen 300 TL idi. Uygun denk geliyo bazen

    0
    2 Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      Çok saçma ama elbiseler tişörtlerden daha ucuz

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Evet bı tişört 100 200 olunca elbise çok daha uygun

      Yorumla
  • KediMırnaww
    KediMırnaww Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Gerçekten ya ve bazı kıyafetler enflasyon da bahane edilerek arsa çıkıyor fiyat olarak alsan kumasini kendin diksen max 50 TL tutar

    0
    0 Yorumla
  • dosemi
    dosemi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Ekonomi çok kötü evet. Neyse ki bizim eşimle birlikte yeterli maddi gücümüz var, çok çalıştık oldu bir şeyler. Ama ülkede genç olmak çok zor

    0
    0 Yorumla
  • Lordseyfo
    Lordseyfo Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 755 cevap paylaştı.

    Dun bi magazaya girdim boil diye sade renkli beyaz tisort 150 liraydi birak yeni kiyafet almayi eskileri ile idare etmek daha Mantıklı

    0
    0 Yorumla
  • atesgur35
    atesgur35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    hepimiz bir ziyagil değiliz. evet alım gücüm yüksek ama baksan eder mi? etmez inan bana 5 para etmez

    0
    0 Yorumla
  • director85
    director85 Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Bazı kıyafetlerde evet, bu kıyafete bu para ödenmez düşüncesindeyim. Cimrilikle, canım ve benden kıymetlimiyle dengesizliği ayırt edebilecek zekaya sahibim neyse ki :)

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 896 cevap paylaştı.

    asla olmuyor çok şükür kazanıyorum harcıyorum tarzımın her hangi bire engel ile karşılaşma ihtimali yok

    0
    0 Yorumla
  • Yaban00
    Yaban00 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Tarzı geçtim artık. Kendime ve cebimdeki paraya ne bulabilirsem onu alıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • CazibeKedisi
    CazibeKedisi Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Türkiye de yaşarken elbise alamıyordum param yetmiyordu. Biriktirmek zorunda kalıyordum. İtalya da çok rahatım.

    0
    0 Yorumla
  • OverCross
    OverCross Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Fiyat ta sıkıntı ama ben büyük beden bulmakta zorlanıyorum. Aynısı ayakkabı terlik için de geçerli..

    0
    0 Yorumla
  • 27Barem27
    27Barem27 Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Evet engel oluyor. Waikiki'den bile alamaz hale geldik. Maviyle fiyatları başa baş geldi. Büyük saçmalık.

    0
    0 Yorumla
  • Mitsuhide
    Mitsuhide Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    okuma kardesim giyinme kardeşim akp öncesi kitap mı vardı kıyafet mi vardı çarık giyerdik biz (!)

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 788 cevap paylaştı.

    Olmuyor ama bir T-Shirt'e de 500 TL vermek saçma geliyor mu? geliyor.

    0
    2 Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      İşte sorun o mecburen o kadar para vermek zorunda kalıyorsun

      Yorumla
    • XG10AV
      XG10AV
      +1 yıl

      Markasız bir T-Shirt bile 200'den başlıyorken, Orijinal ve Markalı bir ürüne +500 vernek daha mantıklı.

      Yine de olması gereken maksimum fiyat 100 TL.

      Sonuç olarak bir bez parçası.

      Yorumla
  • Wonderkid1
    Wonderkid1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Sen en azından iki ihtimaldesin ben artık tek ihtimal ya karnını doyur ya aç kal 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Bey_NeLmiLeL
    Bey_NeLmiLeL Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 308 cevap paylaştı.

    Fiyatlar böyle devam ederse kimsede tarz kalmayacak. Çıplak gezicez.

    1
    0 Yorumla
  • entelkadiiin
    entelkadiiin Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Engel olmuyor ama alırken verdiğim paraya acıyorum o kadar etmez diye

    1
    0 Yorumla
  • kasketlibüşü2
    kasketlibüşü2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 82%
    +1 yıl

    Olur tabiki fiyat olmasa eminim tarzım daha müthiş olue

    0
    0 Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Bir şekilde buluyorum uygun fiyatlı beğendiğim ürünler

    0
    0 Yorumla
  • TarantulaKml
    TarantulaKml Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu düzeni çoğunluk kendi seçti e tabi 4 milyon suriyeli bide kaçaklar hariç

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hem de nasıl, gittim banka kartıma para attım, sepette bir şeyler vardı, ben gelene kadar fiyatlar uçmuş, onları bıraktım gittim daha ucuzlarını almak zorunda kaldım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Beğenmediğimiz lcw'de bile bir kot pantolon, bir parça elbise 300-400 liradan başlıyor şaka gibi gerçekten Levi's, Mavi Jeans zaten önünden bile geçmiyorum...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Valla ben hevesleniyordum güzel giyinmeye amaan dedim uğraşamam başka şeylere harcıyorum paramı. Gezmeye daha çok. İş yerindekiler çok. Der güzel giyin diye. Pantolon tişörtle geliyom :D

    0
    0 Yorumla
  • laylalayyla
    laylalayyla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Fiyatlar sadece giyim tarzıma değil hayatimda ki her şeye engel oluyor

    0
    0 Yorumla
  • BilirObeni34
    BilirObeni34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 81%
    +1 yıl

    Tabiki hersey uçtu gitti istediğimiz şeyler çok pahali

    0
    0 Yorumla
  • Matmazellz
    Matmazellz Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet engel oluyor hatta herşeyime engel oluyor susuz kaldığımda su almama bile.

    0
    0 Yorumla
  • buzz_prensesiii02
    buzz_prensesiii02 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Maalesef ya minicik bir karış crop bile 350 TL biz napalım siz söyleyin 🙄

    0
    0 Yorumla
  • Saturnwomen
    Saturnwomen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim tarzım şimdi basit bir tişört pantolon fiyatı olmuş haliyle engel oluyor

    0
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    hayır olmuyor , dengeli harcama yaparım genelde ,

    0
    0 Yorumla
  • ANGAY
    ANGAY Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl

    fiyatlar her şeye engel oluyo keşke ya uygun olsa ya da paramız olsa

    0
    0 Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Ekonomi bni etkilemiyor neyi begeniyorsam aliyrm haliyle engel olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Oluyor çünkü alamıyoruzzzzz aç ve açıktayız ama bize müstehak 🤔

    1
    0 Yorumla
  • ƞextlevel
    ƞextlevel Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla halâ calvin klein don alabiliyorum ama sonrası ne olur bilmiyorum 😀

    0
    0 Yorumla
  • Regnanspiritus
    Regnanspiritus Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır olmuyor. Sadece 2 alacağıma 1 alıyorum artık.

    0
    0 Yorumla
  • LimOncuuu
    LimOncuuu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet giyiyime engel oluyor. Markalar kakiteyi çok düşürdü

    0
    0 Yorumla
  • Otobüsükalkanyolcu
    Otobüsükalkanyolcu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    Basit bi tişört bile 250 lira olmuşken tarz marz kalmadı

    0
    0 Yorumla
  • SoraSorabitiremedin
    SoraSorabitiremedin Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 97%
    +1 yıl

    En son 2 sene önce üzerime birseyler aldım sanki yanlış hatırlamıyorsam

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olmuyor şahsen. Oy verenler düşünsün geliri olmadan

    1
    2 Yorumla
    • İnanhiçbilmiyorumki
      İnanhiçbilmiyorumki
      +1 yıl

      Aşkım valla ben vermedim şey etme şimdi bana

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok yavru sana değil lafım😘😘

  • Oylesınebırı88888
    Oylesınebırı88888 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Gerçekten etkiliyor genelde beğendimiz şeyler çok pahalı

    0
    0 Yorumla
  • birtanekız12
    birtanekız12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22
    +1 yıl

    Gerçekten hiçbir şey yapılmıyor alsam alsam iki parça bir şey alıyorum dışarda yemek yemeyi kestim her şey ateş pahası artık bir seylerin düzelmesi gerek

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Biraz oluyor evet. Yoksa ortalığı yıkardım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Olmuyor, tarzım basit. Basic t-shirt, klasik siyah/gri kot pantolon.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    oluyor, sade ve salaş giyinmeyi seviyorum. sade şeyler çok daha pahalı anlamıyorum

    0
    0 Yorumla
  • safadgn
    safadgn Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    tarz giyineyim desen en kötü pantolon 1200 den başlıyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (85)
Devamını Gör(130)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Moda & Stil > Sorular > Fiyatlar tarzınıza uygun giyinmenize engel oluyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Moda olduğu için bir mandala gereğinden fazla ücret öder misiniz? 29 cevap verildi
Kıyafet fiyatları sizce de çok pahalı değil mi, artık nasıl alışveriş yapıyorsunuz? 14 cevap verildi
Pahalı mı giyinirsiniz yoksa ucuz mu? 16 cevap verildi
Dar veya açık giyinmek ucuz mu gösterir? 61 cevap verildi
Giyiminize çok masraf yapar mısınız? 24 cevap verildi
Giyiminize çok masraf yapar mısınız? 79 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨