Borsa da aldığın hissenin -160 olması ne demek ve ne zaman satmalıyım?

Hisse -160 ne demek ne yapmalıyım aldığımada pişmanım ya
Güncellemeler
+1 yıl
Ya tam net hatırlamıyorum ama 9.50 olması gerekiyor çünkü 200 liraydı dün alınca 190 düştü şimdi de borsa hesabında olan nakitim 189,38 bir tane almıştım ama bir anda -200 -220 -170 olunca baya korktum
Borsa da aldığın hissenin -160 olması ne demek ve ne zaman satmalıyım?
Cevapla