Güncellemeler
+1 yıl
Ya tam net hatırlamıyorum ama 9.50 olması gerekiyor çünkü 200 liraydı dün alınca 190 düştü şimdi de borsa hesabında olan nakitim 189,38 bir tane almıştım ama bir anda -200 -220 -170 olunca baya korktum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
O nasıl düşüş ya. Kaçtan aldın maliyetin ne toplam?
ya ben 200 tl ye yeni yeni öğrenmeye başladığım için öyle girdim başta 50-60 güzel kazandırıyor göründü şimdi öyle böyle düşmedi bi ara 200 -220 oldu dedim ben napıcam olan olmayan hepsi gidiyor artı bide borç yapıyorum gibi oluyor valla şoklardayım 9.50 ya da 9.40 olması gerek çünkü dün 200 tl onu alınca 190 düştü şimdi de 189 niye oldu bilmiyorum da yani dün baya baktım şimdide bakıyorum bazen -180 bazen -170 -200 -220 falan oluyor ilk defa öğrenmek için girdim ve bildiğin fişleri çekicem yani öyle bi durum
200 liraya 20 adet alım yapmışsındır ortalama Yapı Kredi'den ve -200 - 220 gibi değerler yazmaz genelde. Yüzde olarak değerler verilir. Toplam kar-zarar kısmına bakmanız lazım sizin.
Bi adet alım yaptım toplam kar olan yerde -200 yazıyor
Bir şeyleri yanlış yaptınız sanırım. Ykb hissesinden 1 tane alma ihtimaliniz yok 200 liraya.
Valla bir tane aldım ama şu an sayı olarak baktığımda 1.000 yazıyor yani ama diğer yerlerde yazmıyor çözemedim ben bu işi ya
Zarardasın sürekli yatırım yapıyorsan kagıt önerebilirim
Hangi hissedesin
Yeni yeni borsayı öğrenmeye çalışıyorum dün aldım 050 falan dedim iyi akşam -180 falan oldu şuanda da - 160 170 180 bilmiyorum napıcam
Adı ne hissenin
Ykbnk adı hissenin
Yazsana bana
Al sat yapmayacaksan bekle 10 üzerine çıkacak grafiğine baktım
Zarardasin hangisini almistin
Yapı kredi almıştım sağlam pişmanım satamıyorum da borsa işlerini yeni yeni öğrenmeye başladım denemek için aldım 200 girmiştim şu an napacağımı bilemiyorum bi -120 oluyor -130 oluyor
Düşüp çıkıyor kaç TL den almıştın
9.50 diye hatırlıyorum ama tam net değil yani
Zarardasin şu an ya beklicen ya zarar olarak satcan
Kar etmek içinde sürekli burada olmam gerekiyor galiba çünkü anlık inip çıkıyor hisse
Sürekli değil ama takip etmek gerekiyor günlük al sat yapacaksan
Dün aldığımda ne güzel 50 60 gidiyordu yukarı yönlü öyle kar ediyordum dedim iyi ana yok sorun oldu sonradan hayırlısı umarım düzeltebilirim yoksa sorun
200 TL ile mi girdin 200 bin TL ile mi
Sadece 200 tl 200 bin ben nereden bulayım daha 23 yaşındayım 🤣
Belli olmaz belki zenginsindir 200 TL sana çok lazım değilse beklet hisse düşer çıkar ama muhakkak kazandırır
Ya acemiyim öğrenmeye çalışoyorm 23 yaşındayım zengin bi ailem yok sadece ben köşeye attığım üç beş kuruşu değerlendirmeye çalışıyorum ama bana sağlam aksiyon oldu 😅
Gunes santraller kuran enerji hissesi var smartg THY hissesi var zoren hissesi var
Araştır bunları bben çok güzel karlar ettim
Ama tabi senin bilecegin iş
Doğrudur haklısındır da ben öğrenme aşamasındayım işte ve bi anda böyle olması beni aşırı aşırı korkuttu
Hissede yükselişler olduğu gibi düşüşlerde oluyor düşünce böyle korkacaksan hiç bulaşma bazen hisse bir düşüyor aldığın yere 1 sene gelmiyor tabi hangi hisseyi aldığında önemli
Valla bilmiyorum haklısın da öğrenmekte istedim ne bileyim umarım bu işin içinden çıkabilirim
İnşallah öğren hissede doğru adımlar atarsan kazanabilirsinde
Youtubede ekonomi patronu burhan hoca diye bir adam var onu dinlemeni öneririm
Dinlerim mutlaka teşekkür ederim ayrıca tavsiyelerin içinde teşekkür ederim
Zararı çıkardın
Zarar hala zararda da umarım çıkarırım 0100 vs yazıyor ben onu bildiğin 100 tl anladığım içinde olayı baya karıştırmışım galiba şu an anlıyorum gibi hayırlısı olsun
Hangi bankadan aliyorsun
Ziraat Bankası