Borsayla ilgilenen var mı, BIST 100 10 binden 13 bine gelmişken hangi hisseleri alıp satıyorsunuz?

Borsa ile ilgilenen var mı. Neredeyse soluksuz 10 binden 13 bine geldi endeks. Var mi içinizde hisse alıp satan?

Borsayla ilgilenen var mı, BIST 100 10 binden 13 bine gelmişken hangi hisseleri alıp satıyorsunuz?
Cevapla