Elime toplu para geçti, bunu yemeli miyim yoksa yatırım mı yapmalıyım?

Ben bu yaşıma kadar yurdışına çıkmadım, arabam olmadı hiç, hep çalıştım. Şimdi elime toplu para geçti. Bu parayı değerlendirmek için ev alayım diyorum, kredi çekip üstünü tamamlarım. Ama bu sefer de birkaç yıl kredi ödeyeceğim. Yani yine gezip tozamıycam, araba alamıycam, yurtdışına gidemiycem.

Evin borcu bitince de yaşlanırım artık. Napim bilmiyorum?

Elime toplu para geçti, bunu yemeli miyim yoksa yatırım mı yapmalıyım?
Cevapla