Vergi ve harçlar %122 artacağı için IMEI ücretinde de bu rakam olacak. Eğer vergilerin artırma veya azaltma yetkisi kullanılmazsa geçmiş olsun halimize.
Yurtdışından 3-4 bin ucuza gelsin diye telefon alırdık o da yalan olacak gibi.
Vergi ve harçlar %122 artacağı için IMEI ücretinde de bu rakam olacak. Eğer vergilerin artırma veya azaltma yetkisi kullanılmazsa geçmiş olsun halimize.
Yurtdışından 3-4 bin ucuza gelsin diye telefon alırdık o da yalan olacak gibi.
Dışarıdan araba alıyorsun devlet bi araba parası kadar hatta daha fazla daha vergi alıyor senden telefon vs alıyorsun yine aynı yani biz niye araba falan üretecek derdine girdik ki üretmeden üretenden fazla kazaniyoruz vergide çığır açıyor bizimkiler
Bu dereye köprü yaparsak masrafı çıksın diye her gecenden para alırız, yapmazsak da her yüzerek gecenden yine alırız hatta daha fazlasını alırız diyorlar 🤣🤣🤣
İktidara para lazım... çünkü kasa tam takır o yüzden her şeye zam sadece çalışanlara ve emeklilere yok...
Cevap
28Cevap
Artık hayal oldu
Neden yalan olsun ki? iPhone 14 Almanya'da 992 Dolar. Türk Lirası ile 18.5K para ediyor. Üstüne de 6.090 TL ekle. Yine uygun bir fiyata alıyorsun Türkiye'de almaktansa.
Bildiğin insan haklarına aykırı bütün bunlar. İçsavaş çıkarsa hiç şaşırmamak lazım.
Sorduğumda imei ye 5000 fiyat biçti telefonun kendisi 3000 lira
Şu an 14pro+ Kanada ve Turkiye arasinda tam 26bin TL fiyat farki var vergiler vs hersey dahil.
Hala Iphone 14 pro x max plus yarı fiyatına denk geliyor 😂😂😂
Yurt dışından. Getirmek ucuza mal oluyor demeyin daha pahalı
Biri artık şu fiyat artışlarına dur desin ya resmen soygun
Site baya düşman malum partiye artık fake hesaplar açıp sorular soruyor
Cakma imei yapariz rahat ol
Oluyor oluyir hemde harika oluyor
Türkiyeden alsak daha ucuza gelecek artık
Sorsan enflasyon %80 yaşanan %200
Abi direkt kulak arkamızı versek?
Ona da burunlarını soktular sonunda.
Bu hükümet ile hiç bir şey olmaz.
%252 zam demek bu
Hayaldi gerçek oldu. Yaparsa malum parti yapar
Ver mehteri ver allah daha beter etsin
Hayaldi, gerçek oldu.
Hırsızlık bu başka bir şey değil.
maaşıma da % 122 zam istiyorum !
Neden bunlar oyunlar neden okadar anlattım neden
Hic almadim zaten ki 😂😂😂
Hayal
Çok güzel
Hohh
İphonelar için hala uygun.
Evet hayal oldu
Ülkenin anası aladı ya
Zaten Onu onlemek icin yapiliyor
Hayal oluyor gibi artık
Oy vermedim VERMEMDE
Doğru karar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?