2022 yılında 2 bin 732 TL olan cep telefonu IMEI kayıt ücreti, 2023 yılında %122 artırılarak 6 bin 90 TL'ye yükseltildi.
Bu zamla birlikte yurt dışından telefon alma devri kapanır mı sizce?
#kafamıngüzelligi

2022 yılında 2 bin 732 TL olan cep telefonu IMEI kayıt ücreti, 2023 yılında %122 artırılarak 6 bin 90 TL'ye yükseltildi.
Bu zamla birlikte yurt dışından telefon alma devri kapanır mı sizce?
#kafamıngüzelligi

Devlet her türlü şeyden bizi kısıtlıyor yavaş yavaş. Önceden yurt dışından çok uyguna alışverişler yapardık, sonra bi vergi ekledi burdan daha pahalıya gelmeye başladı. Şimdi de sıra telefonlarda...
Resmen açıkhava hapishanesi gibi, ve buna rağmen insanlar gayet mutlu gözüküyorlar, ya da rol yapıyorlar bilemedim 😄
Alıştık artık zam haberleri insanlara sıradan geliyor, akşama polis gelir diye eleştiri yapmaya korkuyor insanlar, televizyon kanalları öyle güzel anlatıyor ki ülkemizi Avrupa bizi kıskanıyor sanıyoruz 😃
Güzel açıklama olmuş 😄
Konuşturma beni kış vakti Silivri soğuk zaten 😃 🤐
Sıkıntı yok, buraya aldırırız seni. Daha konuşmak istiyorsan sen devam et 😄
Eyvallah kardeşim adamsın 😃
Cevap
10Cevap
Bence bitti denebilir.
Gerek yok imei kaydına ya kullandığın bir adet alırsın yurt içinden diğerini kayıtsız imeisiz kullan gitsin tabi wifi olan yerlerde yoksa bir işe yaramaz.
bende adıma kayıtlı bir sürü imei var xamio 19k ikene 4.500 alıp kendi imeimi kendim atarım çokda basit
Yüne her türlü ucuz oluyor. Youtubr deki gürcistana giden cocukların videosuna bakın. Rahat 10-15 ucuz
Kullanmadığınız bir telefonun ımeı sini kayıt ettire bilirsiniz getirdiğiniz zaman
10.000 tl filan olsa keşke iyi olmuş getiremesinler.. yurtdışına gidebilecek parası olan lavuklar telefonun ülkemizdeki fiyatınıda ödesinler
2015 yilinda 100 tlye kayit ettirmistim. O zaman asgari ücret 1300 tl idi. Simdi ucreti 6100 olmus 61 kat artmis. 1300 tl 61 kat artti mi hayir :) çöküşe gidiyoruz
Böyle zam olur mu ya resmen devlet halkını s... 😡
Bence almakta enayilik olur artık.
Bitti
İyi yırttm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?