Resim de gördüğünüz tatlı şey 650 tl 🥺 adam max 600 yaparım dedi. Ne yazık ki alamıyorum çalışınca alcam orada olursa. Çok masum bakıyordu ve hiç iyi bakılmıyor bu kuşa gagası hep kaka olmuş.

Resim de gördüğünüz tatlı şey 650 tl 🥺 adam max 600 yaparım dedi. Ne yazık ki alamıyorum çalışınca alcam orada olursa. Çok masum bakıyordu ve hiç iyi bakılmıyor bu kuşa gagası hep kaka olmuş.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Muhabbet kuşu al onlar ucuz. Bunlar pahalı.
Muhabbet zaten var da bu çok üzgün baktı bana hiç iyi bakılmıyor 🥺
annemin evine muhabbet girdi kendiliğinden. :))) İzmir'de sokaklarda yeşil papağanlar uçuyor yakalayalım birini :)))
Bu kuşlar zaten pahalıydı ama evet iyi bakılmadığı belli. Bişi derdim de ne ise
De de
Yok modlar kaldırır
Petshopsa o kazık fiyatları çekmeleri normal, facebookta grupları falan oluyor daha ucuza bulursun.
Normal fiyat sen birde git gül kakadu sülfür kakadu Jako falan sor
Yakın yerse ücretsiz verebiliriz, 3 tane var bizde. Sultan papağanı.
Diyarbakırdayım siz?
Bursa maalesef..
Kusu birak yemek almak bile luks oldu artik
Bende arkadaşımdan 2 sene önce ücretsiz muhabbet kusu almıştım. Artık fiyatlar pahalı
Gomulmeye bile zam geliyorsa yasayana gelmez mi böyle bir dünya sistemi işte
Öyle sayılır. Naptin satın aldın kuşu?
Hayır
İyi yaptın
Benim bir tane Muhabbet kuşum var dır onu satın almadım arkadaşım yakaladı bize verdi bende bakıyorum..
Bende bir kez parkta yakalamıştım. Normalde sultan papağanı sevmem ama bu kuş çok durgun baktı bana sanki onu kurtarmamı istiyormuş gibi 🥺
Eee Noldu bakan o kuşa şimdi.
Bilmiyorum kuşu bir petshopta gördüm.
Anladım
canim bu normal bir kus degil ki
Sirf görünüş olarak diğerlerinden farkli o kadar
Baya pahalı ya
Çok tatlı kuş😂😂😂
Ohaaaa
Değil
Alma o zaman 😄