Türkiye'de çok durmuyorum genelde işim gereği yurt dışındayım en son 4 ay önce memleketteydim fiyatları görünce inanamadım.
Türkiye tarım ülkesi değil miydi nasıl bu hale geldi ki?

Türkiye'de çok durmuyorum genelde işim gereği yurt dışındayım en son 4 ay önce memleketteydim fiyatları görünce inanamadım.
Türkiye tarım ülkesi değil miydi nasıl bu hale geldi ki?

Ülkemizde fırsatçı çok malum Türkiye’nin dostu olmaz. Kendi ülkesini yediği kabı pisleyen olduğu müddetçede bu ülke kalkınmaz. Ama çok şükür bu kadar üstümüze gelmesine rağmen dış güçler yine iyi durumdayız. Yurtdışında insanlar gaz kuyruğuna girmiş. Türkiye kışa hazır bu konuda tarımla ilgili faliyetlerde hız kesmeden devam ediyor. Enerji sıkıntısından sokaklarda ışık yakılmıyor pariste. Bizim çok şükür öyle dertlerimiz yok. Muhtemel paylaştığın peynir yabancı market peyniridir Türk marketlerde uygun peynirlerde var.🙂
Carrefoursa dan almanı tavsiye etmem dostum hep kazıklıyorlar ben gidip halk pazarlarından alıyorum mis gibi taze tam yağlı peyniri 20-30 lira daha aşağı alırsın burdan.
Artık normal. Şaşırmamak lazım, şimdi almazsan yarın indirimli fiyatı 150 TL olur. Haftalık değişiyor mübarek. Eskiden fiyatı düşer diye beklerdik, şimdi ise tersi oldu.
Cevap
13Cevap
Aşırı pahalı maalesef
Hiç bilmediğimiz markalar bile uçuyor. Kahvaltı yapma akşam yemeği yeme diyorlar resmen. E biz ölelim o zaman❗🤨
Yahudilerin en çok yaptığı politikalardan iki tanesi halkı işsiz bırakmak diğeriyse halkı aç bırakmak. Bizde de durum ona doğru gitti gidiyo gibi.
Çok pahalı her şey alan var alamayan var yani durum kötü Allah yardımcımiz olsun
evet oldukça pahalı iki üç ay sonra aynı peyniri enflasyondan 150-160 tl ye alırız.
Yoo değil az bile bu halk zamma alışmış bir halk zammı sevşyor zam ediliyor yaşaaa reiiisss
Sütün kilosu kaç para inek yem yiyor saman yiyor kac para samanın kilosu çuvalı
Meselef etiketleri değiştirmeye yetisemiyorlar artık 😢 olan da ben gibi fakirlere oluyor
Carrefour'dan yillardir alışveriş yapmam. Her şeyi aşırı pahali satiyor.
İnsanlar artık bişey yiyip içmesin ya ne gerek var 🙄
işte tam burada almanya bizi kıskanıyor
Evet, pahali. Her sey uctu😒
Normal alıştık artık o yüzden koymuyorrrr
Bhu maliyetlerde normal, ne yapsın insanlar
Evet haddinden fazla pahalı
Yemeyin sizde alla alla dndnd
knak o beyaz peynır olmaya bılır :) sut tozudur
Bunu alamayan canım akapeye oy veriyor awk
Beni de götür
😅😅😅
Peynir bu ya
Sudan ucuz
Evet 👍 çooook
Ben 60 liraya aldım dün İçim marka.
Hayat pahalı
Asiri
Evet çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?