Güncellemeler
+1 yıl
Günxelleme
Bir ingilizce kursunda öğrenci danışmanlığı.
6 gün, günde 8 saat çalışma, 1 gün izin
5500 maaş + 650 lira yemek parası+ İngilizce kursundan bedava faydalanma+ Prim+ özel sağlık sigortası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence iyidir
Şu havada parası az olsa bile imkanı çok ingilizce de öğrenirsen yanına kâr kalır
İngilizce kurslarından bedava faydalanmak çok iyi değil mi? Kurs 10.000 lira normalde
En büyük avantajı bu zaten
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bence çalışıp kurstan faydalanmaya bak zamanla da zam istersin yoksa daha iyi bi iş bulursun
Kursun bana bedava olması beni çok cezbetti
Öyle tabi dilini de geliştirirsin işte yeni bir iş araşıyışına girecek olsan +1 öndesin
Çok teşekkürler aynen dediğiniz gibi. Bi de iyi bir kurum avrupada falan şubeleri var.
Rica ederim başarılar şimdiden
cumartesidemi 8 saat çalışma?
Haftaiçi bir gün izin haftasonu çalışıyorum
haftalık 48 saat iş yapıyor, sanırım ilk işiniz, hayırlı olsun şimdiden. Bence az diyip es geçmeyin yavaş yavaş yukselirsiniz, bir yerden başlamak lazım çünkü
10k ya 1 kur İngilizce kursu olmaz bence
7 saat iş 1 saat yemek molası. 42 saat aslında
Kurs 10000 tl dediler ne için bilmiyorum belki tümüdür
bence değerlendirin, ya şirkette yukselirsiniz zamanla ya da yeni iş bulup geçersiniz, boş olmaktan iyidir, öğrencimisiniz bu arada?
10k aşırı absürt fiyat1 kur için öyle olamaz , farklıdır
Okumuyorum şu anda öğrenciliği yeni bıraktım
yinede boş oturmaktan iyidir ben öğrenciyim hem çalışıyorum hem okuyorum
Haklisiniz. Siz de iyi yapıyorsunuz bu arada.
teşekkür ederim
kurs hangi şehirde bu arada
Bursa da
anladım anladım
Neden iki kere yazdınız
bilemiyorum 😅😅
Neden gizli kullanıcı oldunuz :)
normalde hep gizliden yazmayı severim burada açık bırakmıştım
Anladım pekala.😂
neden uyumadin bu saatte😄
Stres oldum işten dolayı. Acaba yapabilir miyim diye.
yaparsın ya
Bi de az mi diye düşündüm ama açıkçası bedava ingilizce kursu çok çekici.😁
Geçici olarak mantıklı, faydalanılabilir
Kurs açısından mı
Evet, kurstan faydalanmazsan ama boşuna çalışmış olursun
Aslında 7 saat iş 1 saat yemek. Bu da iyi değil mi
Olması gerektiği gibi diyelim, ama o bi’ saati de çalmazlarsa tabi
Aç kalmam ya herhalde dhfhh
İngilizcede kendini geliştir, maaşını al, yoluna gidersin zamanla
Kesinlikle. Mesela işimiz bitiyor ya, hemen sınıflardan birine girip ingilizce öğrenebilirim. Çok iyi fırsat ve dilim aktif olacak sürekli
Tabi, hem hocalarla vs de daha rahat iletişim kurarsın
Evet kesinlikle. Maaş da aslında yapacağım işe göre ideal gibi. Ben 9 10msaat ayakta olduğum işlerde bu parayı alıyordum.
Umarım işini de seversin de rahat rahat yaparsın
Umarım, teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
Bol şans
Güzel bence
Teşekkürler.
Iyi bence.
7nsaat çalışma 1 saat yemek aslında iyi mi
Öğrenci danışmanlığı güzel iş. Masa başındasın zaten sürekli. İş arkadaşları da iyi çıkarsa tadından yenmez. Ekstra bir iş yok, temiz ve sıcak mekan. Öğrencilerle muhabbet falan gençleşiyorsun.
Kesinlikle. Çok teşekkürler moral oldu :)
Harika, rahat da bi yer
Maaş az
Kursta her bir kur 10.000 lira. Ben bedava faydalanacağım.
bence değerlendirilir.
İngilizce kursu açısından mı
Geçmiş olsun
Neden