Amatiga bizden gorkuyo, sen üçün beşin hesabını yapıyon. Ayıp ayıp. Yaşasın galaksi liderimiz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
6 bin tl asgari ücrete göre gayet iyi ama evet zamlar karşısında hiç denecek kadar asgari ücret kadar az tabii. duruma bakıp öyle konuşursak da çalışmakla emeklilik garantisi almış oluyorsun.
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > 6 bin lira maaş ile; 3 bin lira kira,1000 lira faturalar,500 lira akbil,1500 lira yemek! Peki ben çalışmakla neyi almış oluyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
haybeye çalışmış oluyoruz bu durumda
Daha ne diyebilirim ki?
Ev sahiplerinin çoğu da az p.. iç değil be.. 20.000 tl maaşın olsa herifler 19.000 tl kira isteyecek onun bunun çocukları...
Amatiga bizden gorkuyo, sen üçün beşin hesabını yapıyon. Ayıp ayıp. Yaşasın galaksi liderimiz.
6 bin tl asgari ücrete göre gayet iyi ama evet zamlar karşısında hiç denecek kadar asgari ücret kadar az tabii. duruma bakıp öyle konuşursak da çalışmakla emeklilik garantisi almış oluyorsun.
Vallahi şu bir gerçek kendini yıpratıyorsun ben çalışmıyorum 🤗🤗
Yaşanmaz artık Türkiye’de
Ölmemeyi elde ediyorsun dostum hadhadhadhkhkada
Bu döngüyü sağlamış oluyorsun
Ne desem daha fazla ağlayacaksın.
Hiçbir şey
Haklı isyan
Şaka gibi hayat
Köyünde yumurta. sat
Pis fakır fakir
3 bin lira kiraya veren ev sahibine söyle
Hic bisey
mutlu köle