23 yaşında üniversiteden mezun oldum, iki sene işsiz gezdim. 25 yaşında iş hayatına başladım, asgari ücretle çalışıyorum iki yıldır. Birikim yapamıyorum, ev ve araba hayalim var alamıyorum. Sırf bu ekonomik sorunlarım yüzünden hayatıma kimseyide alamıyorum. Nasıl olsa evlenemem, neden umut vereyim diyorum. Eskiden hayallerim vardı, artık hayalde kuramıyorum! Sizde yavaş yavaş kaybolan alım gücüyle beraber hayal gücünüzüde kaybediyor musunuz?
Türkiye'deki alım gücüyle beraber hayal gücünüzü de kaybediyor musunuz?
ODTÜ'de ve benzeri üniversitelerde okuyanlar bu bahsettiğim problemleri hiç bir zaman yaşamayacaklar. Yaşasalar bile kısa süreli olacak. Sevgili gençler demekle olmuyor bu işler abi. Son 10 yıldır her geçen gün büyüyen bir işsizlik problemi var bu ülke de. Bu saatten sonra çözülemez. CHP de gelse çözemez, HDP de gelse çözemez. Paran varsa yaşarsın, yoksa izlersin bu hayatı. Sistem bizleri kötü yola çekiyor. Artık birilerini dolandırmayı düşünür oldum. Kafam artık fırlamalığa gidiyor istemsizce.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
https://twitter.com/stevedabitcoin/status/1578698184058339328?s=21&t=OlP3BnuQGLIUxK7vrKweTA
ODTÜ'de ve benzeri üniversitelerde okuyanlar bu bahsettiğim problemleri hiç bir zaman yaşamayacaklar. Yaşasalar bile kısa süreli olacak. Sevgili gençler demekle olmuyor bu işler abi. Son 10 yıldır her geçen gün büyüyen bir işsizlik problemi var bu ülke de. Bu saatten sonra çözülemez. CHP de gelse çözemez, HDP de gelse çözemez. Paran varsa yaşarsın, yoksa izlersin bu hayatı. Sistem bizleri kötü yola çekiyor. Artık birilerini dolandırmayı düşünür oldum. Kafam artık fırlamalığa gidiyor istemsizce.
Üzücü ama umutlu olup fırsatları değerlendirmek gerekir. Geçmişte de krizler yaşandı. Gelecekte de yaşanacaktır.
Asgari ücretten kurtulman lazım başka birşeyler bak
İnsanlar bu kadar az kazanırsa anca karnını doyurmayı ve faturaları düşünür.
Ben hayal bire kuramıyorum artık. Sonra iyice üzülüyom
Artık hayal kurmak bile, hayal oldu…çok üzücü 🥲
Evet zaten hiç hayal kurmam
Hayal kurmayı bırakalı baya oluyor
Maalesef evet.