"Türkiye'de kriz olsa konserlerime binlerce kişi gelemezdi" konsere gidebilmek refah göstergesi mi?

Kobra Murat, "Türkiye'de kriz olsa konserlerime binlerce kişi gelmezdi." demiş. Almanya'da durumun çok kötü olduğundan dem vurmuş. Çıvdırırsın Allahım?

"Türkiye'de kriz olsa konserlerime binlerce kişi gelemezdi" konsere gidebilmek refah göstergesi mi?
Cevapla