Politika yapmak istemem. Ama.. Reis, in mitinginde.. Ankara'da. 200.000 kisi meydanda?

Bu ne buyuk. Basari bu ne buyuk. Sevgi diyorum? Saskinliktan.. ben. Ecevit, i. Demirel, i V. S. diger eski politikacilari gormus biri olarak saskinim?200.000 kisi bu ne buyuk sevgi Boyle?

Güncellemeler
+1 yıl
Basta dedigim gibi baska liderleri, takdir Eden arkadaslar kirilmasin.. ama bu. muhtesem. bir yuzyil basarisi.. dunyadada yoktur 200.000. kisiyi meydana toplayacak bir lider. Bu. Icten gelen bir sevgidir.. saygidir. Reis, i yalniz birakmak istememektir.. Cunku o Kadar lider iktidar geldi hangisi ulkeyi bu kadar degistirdi? Baska gorusteler olan arkadaslar. sizin izlediginiz. Liderde aynisini yaparsa bu kadar kalabalik. Ve Takip edeni bir meydanda toplarsa bizde liderinizi takdir ederiz
Politika yapmak istemem. Ama.. Reis, in mitinginde.. Ankara'da. 200.000 kisi meydanda?
Cevapla