Bir kötü dürüm döner 50 lira olmuş ohaaaa!!! Bu nasıl iş?

Çoktandır dışarda yemiyordum alışveriş de yapmıyordum. Sadece marketi görüyordum.

Bugün bi çıktım, dandik döner 50 lira, botlar 500-600, hırkalar 600-800, trençkotlar 2500 aga bu işler nasıl işler?

Hani dolar ralli yapıyor olsa neyse de dolar da çok artmıyor 6 aydır. Neden fiyatlar artmaya devam ediyor?

Bence seçime kadar bu spekülasyonları yapmaya devam edecekler. Abartılı fiyat artışları yapılıyor.

Bir kötü dürüm döner 50 lira olmuş ohaaaa!!! Bu nasıl iş?
Cevapla