Maddi olarak dara düştüm, çaresizlik içindeyim ne yapmalıyım bir akıl verin?

Arkadaşlar ben boşandıktan sonra tüm yük üstüme binince çok dara girdim. Çalışan bir kadınım normal şartlarda durumum iyiydi fakat her ay maaşımı eşimin ödemelerine yardım ettiğim için hep yatırıyordum onun ödemelerine. Boşandıktan sonra kendi paramla aldığım arabam bana kaldı anlaştık. Birikimim yoktu, aracın sigortası satmaya yakın geldi üst üste,2 kredim ve ev kiram geldi. Eşyaları da eşim aldı araç bende kalıyor diye. Makine aldım taksitle. Çok çaresiz kaldım primimi henüz vermedi hala patron. Maaş gününe daha var. Borç alacağım kimsem de yok deliricem. İnanın 130 tl param kaldı bankalar arıyor harıl harıl. Ne yapayım sizce. Bir arkadaşım var borç isticem ama yüzüm kalmadı 2 kez minik para istemiştim. Önceki aldığım borçlarımı verdim geri ödedim ama hayatımda yapmadığım bir şey. Ne yapayım bir akıl verin. Araç satışımı hala yapamadım sigorta parası olmuş 2200-kira günüm geldi. Kafayı yicem. İnanın midemden yemek girmedi yol param kalmayacak diye :(( Patrondan ofistekiler para istedi bu hafta para yok demiş.

Maddi olarak dara düştüm, çaresizlik içindeyim ne yapmalıyım bir akıl verin?
Cevapla