SGK kişi borcu nedir? Benim hiç bir borcum yok bu neden böyle?

Merhaba, babamdan ölüm aylığı alıyorum. İlk alacagım gün e devletten baktım 10.000 küsür brüt ödeme 9000 küsür kişi borcu kesintisi vermiş. Bana 3000 küsür kaldı ve 3000 küsür aldım. Benim borcum yokki bu kadar kesinti neden oldu. Suanda da maası 1400 küsüre düşürdü. Nedir bu?

SGK kişi borcu nedir? Benim hiç bir borcum yok bu neden böyle?
Cevapla