Duyar kasan boş beleş tipler icin ne düşünüyorsunuz. Ne zaman bitecek bunlar ?

Kirada bir tane evim var satıp yerine daha ucuz ancak 2 daire alıp kiraya versem nasıl olur diye bir soru sordum. Soru tamamen fikir almak maksadı taşıyor. Bunu okuyan 3-4 tane ezik beni kiracı düşmanı gaddar ev sahibi ilan etti. Sanki ben ekonomiyi ev fiyatlarını kira fiyatlarını bu hale getirdim ki konu o bile değil. Ben kendi kazancım ile gelirimi arttırmak için yollar arıyorum. Eğer ki araba alıp satmak kazanç sağlıyor ise yaparım ev kiraya vermek kazanç sağlıyor ise yaparım. Çalarak çırparak değil kendi kazancım ile daha fazla kazanç elde ederek daha iyi yaşamak benim en doğal hakkım. Bu ne gereksiz bir polemiktir nasıl bir saçmalıktır aklım almıyor. Sanki böyle duyar kasanlar edebiyat yapanlar kazandıkları maaşı gidip hayır kurumuna bağışlayın kendileri sokakta yatıyor. Eminim herkes haklı olarak daha fazla kazanmanın ek gelir elde etmenin daha iyi yaşamanın planlarını yapıyor ve buna göre adım atıyordur. Bu da çok normal ve olması gereken bir şey. Kıskançlık yapıp insanlara hırsız muamelesi yapmanın anlamı yok. Sesinizi çıkarmanız gereken yerlere çıkartın.

Duyar kasan boş beleş tipler icin ne düşünüyorsunuz. Ne zaman bitecek bunlar ?
Cevapla