Otobüs Metrobüs Metro Tramvay Öğrenci Ücretinin 3,74 Olması İdeal Mi?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi için tabi bu söylediğim. Öbür şehir belediyelerinde durum ne pek vakıf değilim ama sizce İstanbul'da öğrenci akbil basım ücretinin bu miktarda olması yerinde mi yoksa düşmeli mi?

Otobüs Metrobüs Metro Tramvay Öğrenci Ücretinin 3,74 Olması İdeal Mi?
Cevapla