Durumum sevgilimden daha iyi diye hesapları ben mi ödemek zorundayım?

Ben Sabancıda bilgisayar mühendisliği okuyorum. Derecem iyi olduğu için 2 tane şirketten burs alıyorum. Ve haftada 8 saat özel ders veriyorum. Saati 300 tl. Sevgilim hukuk okuyor. Ama hesapları bana ödetmeye çalışıyor benim durumum iyi diye neden ödemeliyim? Sanki evliyiz? Sizce düzelmez mi direk ayrılayım mı?

Durumum sevgilimden daha iyi diye hesapları ben mi ödemek zorundayım?
Cevapla