3 yıllık sözleşme imzaladık ve zamlar enflasyon zammına göre. Hangisini baz alacağım?

Kafam karisti nasıl olacak şimdi..

Bir şirkette çalışıyorum ve sirket sendika gereği 3 yıllık sözleşme imzaladı.. sözleşmede her sene yapılacak zam enflasyon zammına göre diyor.. şimdi burada dikkate almam gereken enflasyon zammı mi yoksa Tüfe 12 aylık ortalamaya göre mi hesaplicam?

3 yıllık sözleşme imzaladık ve zamlar enflasyon zammına göre. Hangisini baz alacağım?
Cevapla