Yıllık enflasyon rakamları için farklı açıklamalar var. Hangisini doğru buluyorsunuz?
TÜİK: %69,97
İTO: %79,97
ENAG: %156,86
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Enag’ı doğru buluyorum. Bildiğim kadarıyla binlerce veri topluyorlar, çıkan sonuç da reelde birebir hissettiğimize daha çok yakınsıyor
geçen kafa yordum istatislikten anlarım ne de olsa bölümüm. p hesapladım falan 187 cıktı gerisi hikaye
Cevap
6Cevap
ENAG' doğru söylüyor acayip enflasyon var Türkiyede
Verilen hiçbir bilginin doğruluguna inanmıyorum, ülkede her şey göz boyama yalandan ibaret
Yüzde 150 nin altında oran veren ağır boş yapıyordur
Bana göre %120 net enflasyon var
Resmi kuruma inanan kimse yok
Enag
Enag
Enag
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar