diyelim tapuda arsa payı 3.5 m2
yeni binada daire çıkmazsa ne oluyor?
diyelim tapuda arsa payı 3.5 m2
yeni binada daire çıkmazsa ne oluyor?
Ne yaparsa devlet yapar paraları bitti şimdide gariban halkı sömürme peşindeler. Hani derler ya elinde bir soğan ekmek olur onu da almayın dersin maalesef günümüzde affetmiyorlar alıyorlar dona kadar.
soruma cevap?
Ya bak sana bir şey diyim mücahit onu yapsa da gidip dandik malzeme kullanacak pat diye yıkılacak ve sonra mücahit ortalıkta yok hep çürük malzemeler gelmiş emin ol eski binalar daha sağlam devlet ever doğru toki yapar aile hanına verir ama 2 mislini de senden alır beleşe ev yok kardeş toki ama oranın temizliği aidatı kapıcısı ıvır zıvır var bur gün yarın bir sorun çıkar ona da çıkar masraf diyeceğim evinizi kendiniz yapın gerekirse devlet çürük yapar orayı.
Cevap
2Cevap
Ya para verir müteahhit
ya da üzeri tamamlanır daire alınır
Tabiki o metrekarenin ücreti ödenir
sağolun
Ne demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?