Yeni bina daha sağlam olur, eskiler kötü olur sanıyorlar?

Merhabalar. Bizim bina 38 Yıllık ve 8 Katlı. 3 Tane büyük deprem atlattı ve çok şükür en ufak bir çatlak, hasar yok. Evin her tarafı kolon. Kolonlar da parmağımın kalınlığında ve uzun. Ama bana soruyorlar nerede oturuyorsun diye? Şu yerde oturuyorum diyorum. Ay, o bina eski, dayanmaz depreme. Para etmez diyorlar da yeni binalar daha kötü eskilere göre. Genel anlamda diyorum bu arada. Sizin görüşleriniz nedir bu konu da?

Yeni bina daha sağlam olur, eskiler kötü olur sanıyorlar?
Cevapla