Bir ülkenin kendi çıkarları ve vatandaşlarının refahı için başka bir ülkeyi sömürmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir ülkenin kendi çıkarları ve vatandaşlarının refahı için başka bir ülkeyi sömürmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sizce böyle bir siyaset mekanizması özünde kötü müdür yoksa sonuçta kendi halkı için savaşıyor çalıyor ama çalışıyor mu diyorsunuz :D

Bir ülkenin kendi çıkarları ve vatandaşlarının refahı için başka bir ülkeyi sömürmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla