İnsanın buna sinirlenmemesi mümkün değil. Mercimek kadar beyni olmayan tipleri adam yerine koyup da sinirlenmek aslında hata ama dayanamıyor insan. Beğenmedikleri maaş, ev geçindirmeye yetmiyorsa elbette beğenmeyecekler. Elli yaş üzerinin boş konuşmalarına aldırmayın zira ülke rezalet bir durumda ve bunun daha da kötüye gideceği aşikar. Bir ülkede doktorlar, mühendisler, öğretmenler geçinemiyorsa o ülke bitmiştir. Yahu kiralar olmuş beş bin lira, birkaç bir şey alayım desen yüzlerce liradan aşağı değil gelen fatura, bırak ev ya da araba almayı otobüse binecek parası yok milletin. Kim rahat yaşıyor, yarınından umutlu bir şekilde hayata bakıyor? Bunların cevabı basit: Eskiden hazine arazisine ev yapıp da seçim zamanı tapu alanlar, babadan kalma malını işletenler yani hazıra konanlar, oradan buradan ihale alıp da yolunu bulanlar, bilmem ne derneği adı altında paraları götürenler... Ne olacak bu ülkenin hali? Ortalama vatandaşın geçinemediği, aç yattığı ve daha kötüsü evlatlarını aç yatırdığı ülkede kimsenin güvenliği yoktur. Bu süreç böyle gidemez.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer