Ekonomi çok iyi, millet iş beğenmiyor safsatası sizi de kızdırıyor mu?

İnsanın buna sinirlenmemesi mümkün değil. Mercimek kadar beyni olmayan tipleri adam yerine koyup da sinirlenmek aslında hata ama dayanamıyor insan. Beğenmedikleri maaş, ev geçindirmeye yetmiyorsa elbette beğenmeyecekler. Elli yaş üzerinin boş konuşmalarına aldırmayın zira ülke rezalet bir durumda ve bunun daha da kötüye gideceği aşikar. Bir ülkede doktorlar, mühendisler, öğretmenler geçinemiyorsa o ülke bitmiştir. Yahu kiralar olmuş beş bin lira, birkaç bir şey alayım desen yüzlerce liradan aşağı değil gelen fatura, bırak ev ya da araba almayı otobüse binecek parası yok milletin. Kim rahat yaşıyor, yarınından umutlu bir şekilde hayata bakıyor? Bunların cevabı basit: Eskiden hazine arazisine ev yapıp da seçim zamanı tapu alanlar, babadan kalma malını işletenler yani hazıra konanlar, oradan buradan ihale alıp da yolunu bulanlar, bilmem ne derneği adı altında paraları götürenler... Ne olacak bu ülkenin hali? Ortalama vatandaşın geçinemediği, aç yattığı ve daha kötüsü evlatlarını aç yatırdığı ülkede kimsenin güvenliği yoktur. Bu süreç böyle gidemez.

Ekonomi çok iyi, millet iş beğenmiyor safsatası sizi de kızdırıyor mu?
Ekonomi çok iyi, millet iş beğenmiyor safsatası sizi de kızdırıyor mu?
Cevapla