Hepimiz kendimizi niye bu kadar iyi durumdayız gibi gösteriyoruz maddi olarak?

ve bunu ben de yapıyorum. insanlara aylık giderlerini soruyorum 40 binler 50 binler havada uçuşuyor. bu tip davranşın bu dönemle birlikte patladığını düşünüyorum.

Hepimiz kendimizi niye bu kadar iyi durumdayız gibi gösteriyoruz maddi olarak?
Cevapla