175 bin birikimim var, bunu aylık vadeye mi koymalıyım yoksa dolar altın vs mi?

Vade aylık 3 bin getiriyor. Altın dolara a cevirsem kesinti vs olacak. Faiz de haram biliyorum ama artık onu bile düşünmüyorum, risk almak ta istemiyorum , zor biriktirdim çünkü. Vade de güzel tarafı her ay getirin oluyor şimdi dolar altın cevirsem bilemedim. Sizce
175 bin birikimim var, bunu aylık vadeye mi koymalıyım yoksa dolar altın vs mi?
Cevapla