Kriptoda nasıl büyük meblağ kaybediyorlar anlamıyorum, kazanan yok mu?

Ben al sat ile %40 kâr elde ettim yine çok büyük para yüklemeye cesaret edemedim de. Düştüğünde panikleyip paranın tamamını çekmezseniz uzun vadede kazanma ihtimalinin de yüksek parayı çekerseniz kaybedersiniz kaybetmeyi göze alacağınız miktarı yükleyin ve grafikleri iyi takip edin siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? (Bu arada haram olabileceğini öğrenince çektim paramı yoksa %40'ı da geçerdim)

Kriptoda nasıl büyük meblağ kaybediyorlar anlamıyorum, kazanan yok mu?
Cevapla