Bist 2030 portföyü sizce nasıl olmalı? Hangi sektörler ön plana çıkar?

Ben 1.5 ay önce %100 mala girdim. Fakat elimde sadece sanayi hisseleri çok az da parekende var. 2023 sonrası yeni gelecek hükumetle yabancıların çok ciddi alıma geçecekleri aşikar. 1 aydır bankaları topluyorlar. Banka almamak büyük bir hata mı sizce? Onun dışında hangi sektörler ön planda olur? Ben Sisecam, Ereğli, TOASO, FROTO, Enerjisa, Vestel, Tcell, THY ve Aselsan'ın ciddi yerlere gidebileceğini düşünüyorum. Sasa çok çıktı diye bir türlü almaya elim gitmedi 20 liralardan beri izliyorum onu. Bunlar ytd.

Bilgisi olan fikirlerini paylaşabilir. Daha 18 yaşındayım 2030'a kadar ellemeyeceğim süre sıkıntım yok.

Bist 2030 portföyü sizce nasıl olmalı? Hangi sektörler ön plana çıkar?
Cevapla